Ik wil mijn PC upgraden voor extra punch in games.
Mijn huidige rig ziet er als volgt uit:
Athlon XP 1800+ (standard clock)
512MB DDR 2100 (No name brand)
GeForce 3 Ti 200 (standard clocks)
Omdat ik sinds een paar maanden een nieuwe mobo heb (de oude ging stuk) kan ik CPU's tot en met Athlon XP 2800+ aan en 333 MhZ FSB. Daarom wil ik in de komende maand de volgende dingen upgraden:
CPU: Naar Athlon Xp 2600+ 333 MhZ FSB
RAM: 512 MB PC2700 OCZ Tech CAS 2.0
GPU: GeForce 4 ti 4600 (al aangeschaft, wordt verstuurd)
Ik neem dan aan dat ik ook een nieuwe cooler nodig heb (mijn huidge Cooler Master cooler kan Athlon XP's tot en met 1900+ aan). Ik heb voor de stille en toch kracthige (+goedkope
) Vantec Aeroflow 7040 gekozen (Door THG gekozen tot één van de beste coolers die niet van kast-formaat zijn).
En ik zou graag aan jullie expert gosu tweakers willen vragen:
1. Zal mijn performance toename goed zijn als we naar de prijs van de onderdelen kijken?
2. Zijn alle onderdelen goed gekozen, als niet wat stellen jullie voor?
3. Is mijn huidige 300W voeding voldoende?
Tnx aan iedereen die antwoordt!
Mijn huidige rig ziet er als volgt uit:
Athlon XP 1800+ (standard clock)
512MB DDR 2100 (No name brand)
GeForce 3 Ti 200 (standard clocks)
Omdat ik sinds een paar maanden een nieuwe mobo heb (de oude ging stuk) kan ik CPU's tot en met Athlon XP 2800+ aan en 333 MhZ FSB. Daarom wil ik in de komende maand de volgende dingen upgraden:
CPU: Naar Athlon Xp 2600+ 333 MhZ FSB
RAM: 512 MB PC2700 OCZ Tech CAS 2.0
GPU: GeForce 4 ti 4600 (al aangeschaft, wordt verstuurd)
Ik neem dan aan dat ik ook een nieuwe cooler nodig heb (mijn huidge Cooler Master cooler kan Athlon XP's tot en met 1900+ aan). Ik heb voor de stille en toch kracthige (+goedkope
En ik zou graag aan jullie expert gosu tweakers willen vragen:
1. Zal mijn performance toename goed zijn als we naar de prijs van de onderdelen kijken?
2. Zijn alle onderdelen goed gekozen, als niet wat stellen jullie voor?
3. Is mijn huidige 300W voeding voldoende?
Tnx aan iedereen die antwoordt!