[Gevraagd] HP reinigingsset voor papiertransportrollen

Pagina: 1
Acties:

• te(X)en
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-10-2024
Mijn ouwe trouwe HP Deskjet 520 :*) had een paar jaar terug wat kuren dat hij teveel velletjes papier in 1 keer paktje. HP had daar een mooie oplossing voor: de HP reinigingsset voor papiertransportrollen. Een appraat wat je in je printer moest schuiven en die de transportrollen schoonmaakt. Daarna nooit meer last van gehad...

...totdat hij sinds kort weer dezelfde problemen geeft. Ik dus mijn keurig bewaarde HP reinigingsset voor papiertransportrollen van de plank gepakt en afgestoft, blijkt dat ik de bijbehorende diskette niet meer heb. Heeft iemand deze toevallig nog liggen en wil mij daarvan een kopietje sturen?

Op de diskette staat: "Paper Feed Cleaning Kit".

Alvast bedankt!

• Skinny
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-07 18:17

Skinny

DIRECT!

Die Cleaningkits zijn over het algemeen toch gratis ? Bel even met HP CustomerCare. Die kunnen je hier vast wel aan helpen.

HP
tel. 0900 - 202 0165
(€ 0.10 per minuut)
werkdagen 08:30 - 18:00

SIZE does matter.
"You're go at throttle up!"

• te(X)en
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-10-2024
Ja inderdaad, maar omdat ik die kit dus nog heb, maar alleen even de diskette moet hebben (en die nergens op internet te downloaden is) wilde ik eerst even kijken of iemand hier die nog had liggen.

[ Voor 3% gewijzigd door te(X)en op 17-02-2003 20:02 ]

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik wil hem wel mailen hoor :)

Is inmiddels gemailed naar je mail in je profile

[ Voor 48% gewijzigd door ZeRoC00L op 17-02-2003 22:28 ]

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Verwijderd

dit reinigen kun je ongeveer 3 maal doen daarna heb je de rollen te veel afgeschuurd