Toon posts:

GRRR, dicht een geen rede ??

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
[rml][ navigatie] automatisch oplopende urls (ofzo)[/rml]

is ff dichtgegooid, en ik wil gewoon weten waarom, wat ik überhaupt verkeerd deed?! of is dat teveel gevraagd? Tis niet dat ik niet bereid ben hetzelf te doen, ik wilde dat topic alleen ff openen voor hulp, ik kan het nml. voor geen meter, daar is GoT toch voor?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
als je in LA komt staat daar een topic ergens bovenaan wat dit behandeld, lees dat en je krijgt je antwoorden (iig over dit topic)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Geen reden?
Bosmonster schreef op 17 February 2003 @ 19:36:
Ga eerst zelf maar aan de slag ;)

Kom je er niet uit met je eigen werk (want het is echt heel simpel, 2 regels javascript), willen we je best helpen..

Dat is toch een reden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Omdat je zelf eerst moet proberen? :?
Waarom vraag je dat trouwens aan ons, Bosmonster heeft het op slot gedaan, dan is het toch logisch als je naar hem toe mail? :?
bosmonster(a)tweakers.net :P

Zie ook: Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
mja, had ik allang gedaan, maareh wat was dan precies de rede dattie dichtging?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Verwijderd schreef op 17 February 2003 @ 19:48:
mja, had ik allang gedaan, maareh wat was dan precies de rede dattie dichtging?!
Volgens de modjes is de vraag zo simpel dat als je even zoekt je er zo achter bent. Mocht je moeite gedaan hebben moet je even aangeven waaruit die moeite bestaat en zo.

--edit... laat dus zien wat je geprobeert hebt en op welke termen je waar gezocht hebt en zo....

[ Voor 13% gewijzigd door ArthurMorgan op 17-02-2003 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ACM schreef op 17 februari 2003 @ 19:47:
Geen reden?

[...]

Dat is toch een reden? :)
is dat een argument om hem dan meteen dicht te gooien? ik stond namelijk net op het punt om daar een stuk code in te gooien... Kom ik er alleen achter dattie dichtzit. Wat moet ik dan, een nieuwe openen? dan kon ik net zo goed doorbreien op een misschien onterecht geopend topic, maar dan zou het uiteindelijk toch nog wel ergens toe leiden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Verwijderd schreef op 17 February 2003 @ 19:50:
[...]

is dat een argument om hem dan meteen dicht te gooien? ik stond namelijk net op het punt om daar een stuk code in te gooien... Kom ik er alleen achter dattie dichtzit. Wat moet ik dan, een nieuwe openen? dan kon ik net zo goed doorbreien op een misschien onterecht geopend topic, maar dan zou het uiteindelijk toch nog wel ergens toe leiden

Dan bewaar je die code ff, stuur je een mailtje naar hem, en als ie echt ongetercht dicht was gaat ie dan wel weer open en kan je alsnog die code neerplempen. * m-m ziet het probleem weer eens niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Maar nogmaals lees Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier! en handel daarnaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Als je aanvullingen hebt waardoor je topic eigenlijk onterecht gesloten is, dan is de beste handeling even de moderator te mailen die het sloot :)

Met goede argumentatie is de kans erg groot dat het weer open gaat of je iig meer uitleg krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Alfredt schreef op 17 February 2003 @ 19:49:
[...]

Volgens de modjes is de vraag zo simpel dat als je even zoekt je er zo achter bent. Mocht je moeite gedaan hebben moet je even aangeven waaruit die moeite bestaat en zo.

--edit... laat dus zien wat je geprobeert hebt en op welke termen je waar gezocht hebt en zo....
no offense, dan kon meneer modje misschien op ze minst al gelezen hebben dat ik een vette n00b ben en dat ik gewoon de start op ze minst nodig had, ik wist namelijk niet in welke hoek ik het moest zoeken, van daaruit, dankzij de goede reacties die het topic voor mij heeft opgeleverd kon ik hierop verder gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Verwijderd schreef op 17 februari 2003 @ 19:53:
[...]

no offense, dan kon meneer modje misschien op ze minst al gelezen hebben dat ik een vette n00b ben en dat ik gewoon de start op ze minst nodig had, ik wist namelijk niet in welke hoek ik het moest zoeken, van daaruit, dankzij de goede reacties die het topic voor mij heeft opgeleverd kon ik hierop verder gaan.
Ook als n00b kun je op zijn minst proberen te zoeken. En dan geef je dat aan in je openingstart. Het simpel zeggen dat je n00b bent en vervolgens dus niet verteld wat je dan wel geprobeerd hebt is hier not done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik was wel degelijk bereid om het te proberen, maar ik had nooit verwacht dat hij zo snel dichtging. En ik zag niet eens dat 'bosmonster' een mod was, vandaar mijn onterechte opmerking over het ontbreken van een reden voor de sluiting. Ik heb hem al een mailtje gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-08 17:50
Mods plaatsen altijd een afsluitbericht, dus even de tags van bosmonster checken is geen moeite ;)

En sowieso, je moet in de beginpost aangeven wat je al gedaan hebt. En je bent dan misschien een noob, maar ik heb mods een aantal keren zien schrijven, dat got simpelweg niet voor noobs bedoeld is :)

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Venkeroz schreef op 17 February 2003 @ 20:09:
Mods plaatsen altijd een afsluitbericht, dus even de tags van bosmonster checken is geen moeite ;)

En sowieso, je moet in de beginpost aangeven wat je al gedaan hebt. En je bent dan misschien een noob, maar ik heb mods een aantal keren zien schrijven, dat got simpelweg niet voor noobs bedoeld is :)
ook niet voor mensen die graag willen delen in hun kennis? :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-08 17:50
Verwijderd schreef op 17 February 2003 @ 20:11:
[...]

jawel, maar de mod had niet kunnen weten dat je nog een code wilde posten :P

dus gewoon ff de mod mailen ;)

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Verwijderd schreef op 17 februari 2003 @ 20:11:
[...]

Het is niet waar dat newbies niet welkom zijn. Dat is in elk geval niet het crewbeleid. Alleen wordt van iedereen (gevorderden en beginners) enige moeite vooraf verwacht. Dus altijd minimaal proberen te zoeken. Kom je er dan niet uit dan maak je een topic.

En in dat topic zet je dan weer wat je gedaan hebt. Als je dat een beetje netjes doet zal een topic niet snel op slot gaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
eerijk gezegd heb ik overhaast gehadeld. maar ik ben gewoon niet echt thuis in het programmeren, dus als ik alleen al had geweten dat het om javascript ging, dan was ik al een heel eind verder geweest. Ik wist al niet eens of het wel/niet mogelijk was. vandaar dat ik die eerste n00b stapjes ff nodig had

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-10 11:28

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Verwijderd schreef op 17 February 2003 @ 19:44:
ik wilde dat topic alleen ff openen voor hulp, ik kan het nml. voor geen meter, daar is GoT toch voor?!
Neej... Da's 't em nou juist. ;)

Soms is een het antwoord op een vraag zo simpel, dat een tutorial javascript wonderen doet.

Beginnen met het leren van een script-taal begint dan ook niet op GoT, maar begint bij het lezen van tutorials, sites, voorbeelden, van anderen afkijken enz. Heb je daarna iets in elkaar gezet en het werkt niet ok... en je kan vrij specifiek aangeven waar de fout zit, wat je hebt gedaan om het werkend te krijgen en met voorbeelden erbij, dan komt GoT om de hoek kijken.

Maar 1+1=2 in javascript is wel zo basic, daar is GoT dus absoluut niet voor bedoeld. En zoals Alfredt al zegt, newbies zijn best welkom. En ik zeg het ook niet om je te pesten, maar GoT is nou eenmaal voor de wat gevorderde computerraar... Voor beginnersvragen zijn dus veel betere alternatieven :)

Nu is mijn woord niet heilig hier hoor, maar zo zie ik het nou eenmaal. Ik ga even heel eerlijk zijn: Als ik naar jou topic in W&G kijk, dan gaan m'n tenen toch aardig krullen, sla ik m'n gezicht tegen m'n hand en denk ik: Oh My God... En geloof me, zodra jij 2 a 3 javascript-tutorials hebt gelezen, dan weet je precies waarom ik dat doe ;)

Verders good luck ermee :)

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nrg
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16:48

nrg

Besides: als homepage heb je een webdesign bureau.
Dan kan je toch aan je collega's vragen of ze je kunnen helpen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Civil
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-10 10:37
n00b en dan toch een cv als webdesigner hebben :? die er toch niet gek uitziet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:16

JvS

Ik heb hem zelf ook

Je kan dus het best naar een WG modje mailen hiervoor. Volgens mij viel dit onder de catagorie "scriptrequest zonder eerst geprobeert te hebben of zonder dit aan te geven"

Zie verder dat topic bovenaan LA

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.