[Longhorn] Systeem specs....

Pagina: 1
Acties:

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023
Aangezien hierover nog weinig (tot nix) te vinden is hier maar mijn vraag.

Ik hoop dat ik binnen 3 maand een nieuwe pc hier heb staan en ben me dus aan het oriënteren. Nu wil ik in de toekomst op die nieuwe pc graag Longhorn gaan draaien, maar aangezien Microsoft bezig is met dat Palladium gebeuren vraag ik me af wat ik sowieso moet aanschaffen om in de toekomst dus Palladium te kunnen draaien.

Ik vond met de search allemaal gesloten topics, ik weet niet precies hoe de policy hier over is, maar ik wil gewoon weten wat de specs zijn voor Longhorn ivm de aanschaf van een nieuwe pc.

edit:
heb blackd willen vragen hoe die policy luidt, maar op IRC geen respons....

[ Voor 8% gewijzigd door Red op 17-02-2003 19:12 ]

Verwijderd

Longhorn is nog niet uit. Beetje lastig om dan de definitieve minimale systeemeisen te gaan zitten oplepelen.

Palladium wil je helemaal niet draaien, misschien beter even zoeken op t.net naar palladium. Lees en huiver..

(palladium!=OS)

Overigens heet het geen palladium meer:
nieuws: Microsofts Palladium heet geen Palladium meer

andere relevante posting:
nieuws: Longhorn komt met nieuw bestandssysteem

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2003 19:17 ]

• potatox
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-10-2025

potatox

unz unz unz

De specs zijn volgens mij nog niet bekent, maar het is op XP gebaseerd en het word verder uitgebouwd, dus reken maar min de XP eisen en daar nog iest bij op :) Denk zo'n min. 300-350 Mhz en min 128 MB, aanbevolen vanaf 600 Mhz en 256MB RAM denk ik :) misschien nog wel wat hoger met de Mhz :)

--

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:19

St@m

@ Your Service

ach ja, maar iedereen weet dat je XP ook wel op een 166Mhz pc'tje kan laten draaien, vooruit minimaal 200Mhz dus.. en palladium was toch met die chip die keek of je illegale software had?

[ Voor 3% gewijzigd door St@m op 14-03-2003 22:29 ]

Leuke spullen: https://cjcollectibles.nl

Verwijderd

Het is dus niet op XP gebaseerd, althans als je de door mij aangegeven posting moet geloven:
Volgens Microsoft is Longhorn geheel herschreven en maakt het systeem beveiliging en betrouwbaarheid een stuk bereikbaarder door samen te werken met hardware.
nieuws: Planning van Microsoft voor 2003 gepresenteerd

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

DoRRoN schreef op 17 February 2003 @ 19:11:
maar ik wil gewoon weten wat de specs zijn voor Longhorn ivm de aanschaf van een nieuwe pc.
Ik schat zo maar eens in dat de huisige hardware die nu in de winkels ligt wel voldoende is voor Windows Longhorn ;)
heb blackd willen vragen hoe die policy luidt, maar op IRC geen respons....
blackd@tweakers.net ;)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

XceeD schreef op 17 februari 2003 @ 19:19:
[...]

[...]
blackd@tweakers.net ;)
[19:18:38] <blackd> DoRRoN: geen support op illegale versies van Windows
[19:18:43] <blackd> maar dat heeft hier niets mee te maken
[19:18:50] <DoRRoN> dus mag wel gewoon :)
[19:20:44] <blackd> joah, al vrees ik dat het speculeren wordt

;)

[ Voor 13% gewijzigd door Pizzaman op 17-02-2003 19:20 ]

Pagina: 1