TA's Mystery Flusher

Pagina: 1
Acties:

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-05 20:37
Zoals sommigen van jullie misschien al hebben gelezen op TA's forum, hebben ze er sinds kort ene mystery flusher bij die een paar tienduizend blokjes per dag doet (ofzo). Het is me nog niet helemaal duidelijk of die een eigen 'account' heeft, of bij bestaande accounts van TA zit te flushen.

Iig, op dit moment issie blijkbaar aan het flushen op bestaande accounts, maar ze "verdenken" nu zelfs ons... http://forums.anandtech.com/messageview.cfm?catid=39&threadid=185314

Zoals daar te lezen valt, wordt het al ontkent door sommigen. Ik zou ook zeggen, da's toch onzin? Of is er toch iemand hier aan de gang?

Check diz:
Russ zegt
You already mentioned my theory in your post above. I think it's the DPC's. They're total team production appears to have dropped approximately the same amount that is showing up as gift blocks. This would also explain why these particular people were chosen.

• ZEN
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-05 14:11

ZEN

huh? wat doe ik hier?

Russ zegt daarboven nog een andere theorie te hebben, dat d.net blokjes aan het onderverdelen is. Ik denk niet dat wij het zijn.. kunnen nooit zo veel blokjes bij hen neerdonderen.

Ik denk eerder dat er een prive persoon bij die lui aan het dumpen is omdat hij zelf geen zin heeft om mee te doen in de stats of zo...

Linux server installatie en beheer (clusters failover loadbalancing): http://www.virtualconcepts.nl/

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
OK OK ik beken, ik heb mn cellies door het warme weer naar de 8 GHz kunnen overklokken, ze houden wel van de zon geloof ik :D

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

Verwijderd

mmm ik heb de draad op TA ff gelezen maar het is wel een vreemde bedoeling hoor

ik hoop niet dat het weer een of andere eikel met een trojan is :(

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ze verdenken ons niet echt serieus.
(believe me)

Verwijderd

Als iemand een beetje kan programmeren, kan die zo een trojan schrijven, een stel mail adressen erin propen van je eigen team...en dan elke keer er eentje random uit pakken...
Dan is het moelijker voor D.Net om erachter te komen. En helemaal om iemand uit de stats te verwijderen.
Als het een trojan is, dan is dat best wel een *&^(*&^ actie. Erg flauw moet ik zeggen.
Maar misschien is dat niet zo.
En vind iemand het erg leuk.
tja.. de tijd zal het leren..
GRTZ Volcano

• RemCOW
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07:13
Chakotay: Heb jij toevallig hier ook geen last van? Jij krijgt opeens ook vet veel blockjes (22k!), terwijl je het zelf ook niet weet waar ze vandaan komen. Het zou best wel een iemand kunnen zijn met een trojan (denk ik), die random allemaal mensen die op het Anandtech forum rondhangen heeft uigekozen en daarvoor blockjes opstuurd.
Zomaar een id?
Pagina: 1