Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Bug] zomaar uitgelogd?

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Sinds de upgrade naar React 1.8 heb ik dit probleem. Elke keer dat ik even afwezig ben geweest en weer op GoT terug kom ben ik ineens uitgelogd. Bij andere sites als de FP ben ik nog wel gewoon ingelogd, er is dus volgens mij niks mis aan deze kant.

Het gebeurd ook nog wel eens onderwijl ik aan het GoT'en ben, ik kijk bijvoorbeeld iemand's profile in en ineens staat er dat ik mijn login gegevens moet invoeren.

Ik heb al geprobeerd:
* Alle PC's uit te loggen
* Mijn cookie's te trashen
* Een ander wachtwoord te nemen (just to be sure)

Het kan niet iemand zijn die van een afstand alle sessions trashed, aangezien bij mijn session overzicht op dit moment gewoon netjes 2 sessies staan op mijn IP. (de oude is dus van de vorige keer dat ik hier op GoT was)

Ik gebruik Mozilla 1.2.1 onder Win2k. Onder Linux had ik (niet zeker, ik heb Linux de afgelopen dagen maar eventjes gebruikt) het zelfde probleem. Onder Linux gebruik ik dezelfde browser (en ook dezlefde versie).

Oh, nog wat info:
Ik koppel altijd m'n sessies aan mijn IP, deze blijft onveranderd.

[ Voor 13% gewijzigd door Laurent op 19-02-2003 11:24 ]

• chem
  • Laatst online: 13:35

chem

Reist de wereld rond

Heb je dit nog altijd?

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• Laurent
  • Niet online
Na wat stoeien met Mozilla is het probleem opgelost. Het bleek dat er een stuk of 3 'ReactID' cookies aanwezig waren, waarvan ik er eentje had gewist. Case closed wmb. :)

Dit topic is gesloten.