Net Mafia geïnstalleerd, nieuwste catalist voor de radeon geïnstalleerd, maar de screencorruption blijft bestaan, hoewel de nieuwe driver dat zou moeten oplossen. Wie heeft hier de oplossing voor?
Je mag ons eerst uitleggen wat screencorruption is 
En als je dan toch bezig bent kan je ook wel even Strenger modbeleid in SPV! doorlezen en de nodige info geven
En als je dan toch bezig bent kan je ook wel even Strenger modbeleid in SPV! doorlezen en de nodige info geven
The devil is in the details.
Onleesbare contextmenus, wilde lijnen in beeld, zo duidelijk genoeg? Artifacts worden ze ook wel genoemd. En jah, ik heb de nieuwste drivers op elk gebied geïnstalleerd, ik heb een redelijk zwaar systeem met onder andere een radeon 8500 en een XP 2200+, bovendien draai ik het zeer stabiele windows 2000, verder heeft U hier niet met een amateur te maken, en heb ik overal en nergens al gezocht.
Ik zei ook nooit dat jij/u een n00b zou zijn hoor 
Heb je al eens wat oudere drivers geprobeerd? Want nieuw is niet altijd beter.
Of heb je misschien wat overgeclockt? Je processor of je videokaart? Want dan kunnen spellen nog wel eens gek gaan doen.
Heb je al eens wat oudere drivers geprobeerd? Want nieuw is niet altijd beter.
Of heb je misschien wat overgeclockt? Je processor of je videokaart? Want dan kunnen spellen nog wel eens gek gaan doen.
The devil is in the details.
Welke volgorde heb je aangehouden bij installeren? Zoals ik het nu lees is het Mafia --> Catalyst 3.1? Als dat zo is zou ik Mafia gewoon nog een keer proberen te installen.
Dat is het proberen natuurlijk waard, maar, wat gebeurt er met de save-games? Is er ook een methode om die op te slaan? Ik ben namelijk in die paar dagen al een behoorlijk eind opgeschoten, en vindt het dus jammer als ik weer helemaal opnieuw moet beginnen.
Even ten overvloede misschien, er is helemaal niets overgeklokt, gewoon omdat ik dat niet nodig heb.
Even ten overvloede misschien, er is helemaal niets overgeklokt, gewoon omdat ik dat niet nodig heb.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2003 18:40 ]
hmm, ik heb dit probleem ook... bestaat ook nog ergens een topic van. Maar zou dat verholpen zijn met de catalyst 3.1 dan?
Ha, ik heb het gevonden. In het setup-scherm van mafia kun je multipassrendering instellen, en dat verhelpt het probleem direct. Het rare is dat ie dat niet op de autodetect doet, maar goed, het werkt nu.
Ok dan, netjes 
Veel plezier met spelen dan maar.
Veel plezier met spelen dan maar.
Pagina: 1