Ok ik heb gister FreeBsD proberen te installeren.. maar daar is iets goed fout gegaan.
Ik had voor de FreeBsD installatie, met partition magic in windows, alvast een linux partitie gemaakt.
Ouwe situatie:
HD1:partities
C:\ Fat 32
E:\ Fat 32
F:\ Fat 32
HD2:
D:\ Fat32
Nu had ik achter C:\ maar voor E:\ een linux partitie gemaakt.
BsD install wou niet helemaal lukken.. dus ik breek af (ik exit de install) , ik reboot en ik krijg te zien no operating system installed..
Ok ik draai de win xp setup en ik krijg te zien bij HD1: unformatted space !
Partities zag ik niet meer staan nix..
Ok dus dan maar win xp installeren op HD2 die nog wel in orde was.
Toen gekeken met partition magic en ik zag weer unformatted space staan bij hd1.
Ik kon alleen maar voor format kiezen.. en dat gekozen bij partition magic dat is een quick format geweest als ik het goed heb, dus geen format /u als het goed is.
Maar nu heb ik dus weer 1 partitie op hd1
E:\ en F:\ zijn gone..
Deleted file analysis utility gedownload en gekeken of er nog wat terug te halen was..
Maar op die hd1 ..vond ie niks van mn oude partities terug.
Ik heb de faq al gelezen, en paar van de aanbevolen proggies geprobeerd die daar in staan, maar dan vind ik dus alleen verwijderde files van de huidige partitie.
Is er een manier om de partities met data en al terug te halen, staat een boel belangrijke info op.
(ja backup maken) heb ik deels gedaan.. maar toen zat hd2 vol.. dus ik mis nog steeds heel veel files.
Ik had voor de FreeBsD installatie, met partition magic in windows, alvast een linux partitie gemaakt.
Ouwe situatie:
HD1:partities
C:\ Fat 32
E:\ Fat 32
F:\ Fat 32
HD2:
D:\ Fat32
Nu had ik achter C:\ maar voor E:\ een linux partitie gemaakt.
BsD install wou niet helemaal lukken.. dus ik breek af (ik exit de install) , ik reboot en ik krijg te zien no operating system installed..
Ok ik draai de win xp setup en ik krijg te zien bij HD1: unformatted space !
Partities zag ik niet meer staan nix..
Ok dus dan maar win xp installeren op HD2 die nog wel in orde was.
Toen gekeken met partition magic en ik zag weer unformatted space staan bij hd1.
Ik kon alleen maar voor format kiezen.. en dat gekozen bij partition magic dat is een quick format geweest als ik het goed heb, dus geen format /u als het goed is.
Maar nu heb ik dus weer 1 partitie op hd1
E:\ en F:\ zijn gone..
Deleted file analysis utility gedownload en gekeken of er nog wat terug te halen was..
Maar op die hd1 ..vond ie niks van mn oude partities terug.
Ik heb de faq al gelezen, en paar van de aanbevolen proggies geprobeerd die daar in staan, maar dan vind ik dus alleen verwijderde files van de huidige partitie.
Is er een manier om de partities met data en al terug te halen, staat een boel belangrijke info op.
(ja backup maken) heb ik deels gedaan.. maar toen zat hd2 vol.. dus ik mis nog steeds heel veel files.