EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.36 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V157.3 - CT003 V118 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber
nope zegt me niks
maar plextor heeft een goede garantie service, dus ik zou hem gewoon opsturen.
maar plextor heeft een goede garantie service, dus ik zou hem gewoon opsturen.
= TheGrimReaper op tweakers
Dat heb ik ook, elke keer lijkt het of hij opspint terwijl er geen CD inzit.
Bij mij zit het er al vanaf het begin in dus ben ik er vanuit gegaan dat het normaal was.
De cdrom speler is nog maar 1.5 maanden oud bij mij.
Bij mij zit het er al vanaf het begin in dus ben ik er vanuit gegaan dat het normaal was.
De cdrom speler is nog maar 1.5 maanden oud bij mij.
heb mijne nu meer als 2 jaar en nergens last van
Ik zou maar terug naar de winkel gaan voor een nieuwe
Ik zou maar terug naar de winkel gaan voor een nieuwe
= TheGrimReaper op tweakers
Heb ik dus net even geprobeerd. Kreeg ik weer het probleem dat mijn onboard ATA/66 controller op mijn BE6 Rev.2 niet kan "samenwerken" met de Adaptec 29160. Heb mijn beide ATA/66 schijven maar op IDE geprikt en dan kan ik gewoon booten. Het probleem blijft echter en ik weet voor de volle 100% zeker dat dit nooit het geval geweest is. Misschien toch maar even kontakt opnemen met Plextor.Op woensdag 15 november 2000 23:00 schreef scsi-freak het volgende:als ie scsi is .. adapter ff op default zetten .
EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.36 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V157.3 - CT003 V118 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber
Uhm had ik dus laatst ook was mijn audio kabel die langs me harddisk liep
iedere keer als ik me hdd aansprak kreeg ik ook dat geluid dus of je kabel om leiden of een dikkere (geisoleerde) audio kabel.
iedere keer als ik me hdd aansprak kreeg ik ook dat geluid dus of je kabel om leiden of een dikkere (geisoleerde) audio kabel.
gratis af te halen SUN ultra1 compleet
Pagina: 1