Toon posts:

Niewe HD Western digital

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
De HD van western digital 120 gb wordt niet gezien door een Asus p4pe met raid controller met 1 schjf. In het boekje staat dat je de jumpers op Master moet zetten Maar Helaas! werkt het niet hij ziet hem alleen als ik de Jumper op cs kabel select zet. Wat moet ik doen ?????

Specs :
P4 2,5
Asus p4pe 533
Western digital 120 gig
512 ddr

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:13
Hem op CS laten staan misschien? 8)7

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

WD heeft twéé Master jumperinstellingen. De ene met en de andere zonder slave.

ARME AOW’er

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:12

St@m

@ Your Service

probeer het eens zonder jumper, mijn WD's doen het ook niet als master als er een jumper opzit

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels - trakteren

Verwijderd

Topicstarter
Achter een Read Controller kan ik toch gewoon 1 HD achter zetten ?

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:13
Verwijderd schreef op 17 februari 2003 @ 17:31:
Achter een Read Controller kan ik toch gewoon 1 HD achter zetten ?

Ik begrijp eerlijk gezegd niet wat je met deze zin bedoeld. Wat ik wél meen te begrijpen uit je openingspost is dat het wel werkt wanneer je de disk op cs hebt staan, dan laat je 'm toch gewoon zo staan of zie ik dat verkeerd? Heb zelf ook exact zo'n disk en die wou ook pas goed herkend worden toen ik 'm op cs zette. Zolang het werkt niet te moeilijk doen zeg ik altijd :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• Diablo
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Je moet je harde schijf als single drive instellen en niet als master als er verder niks aan je IDE kanaal hangt. Geen jumpers dus :)

Verwijderd

Heb jij je Raid controller wel goed geinstalleerd in windows xp? Bij windows xp wordt de Hpt 372 bijvoorbeeld niet door de standaard windows drivers gezien en zegt de pc dus dat hij het niet doet. je moet dan eerst bij de windows xp setup je diskette van je raid controller laden voor de setup het wel doet. Maar kan je iets duidelijker zijn. Hij ziet hem wel in de raid bios of?

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

(jarig!)
Zet hem gewoon op Cable Select :z

FAQ Opslagmedia & I/O Controllers (09-02-2003) B)

Wil je voortaan eerst jouw eigen hardware tot op detail kennen eer je met een probleem op de proppen komt? In dit geval: download/bekijk handleidingen op de site van Western Digital.
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

/basic

[ Voor 44% gewijzigd door BalusC op 17-02-2003 21:29 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.