Toon posts:

Hitcounter op homepage

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nog niet zo geleden begonnen met een homepage te bouwen en nu wil een paginateller maken/invoegen. Met andere woorden, een teller die steeds eentje opgehoogd wordt als er iemand op de pagina komt, zodat de tekst: "U bent bezoekernummer xxx van deze pagina" ergens op slaat. Deze optie zit in Frontpage 2000 maar ik krijg 't niet aan de gang; ook na uploaden e.d. wil het niet werken. Wat doe ik fout!???? :?

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ondersteunt de server waar je naar upload (welke hoster?) wel de FrontPage extensies?

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Wat je fout doet? je hebt niet gesearched, gegoogles, de help van frontpage gebruikt... je hebt kortom niets gedaan. Daarom komt er met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid een groot hangslot op dit topic.

Weet je misschien in wleke taal die FrontPage ding is geschreven? Misschien heeft dat ding een serverside iets als php of asp nodig...

Maar kijk eens op het web voor gratis countertjes, heb je zelf geen server side iets nodig :)

[ Voor 37% gewijzigd door sdomburg op 17-02-2003 19:35 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik ben niet zo thuis is HTML, maar hij voegt het volgende toe:

<!--webbot bot="HitCounter" u-custom b-reset="FALSE"
i-digits="0" i-image="4"
PREVIEW="<strong>[Bezoekersteller]</strong>" i-resetvalue="0" -->

That's all

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:51

André

Analytics dude

Dan moet de server dat ondersteunen.

Maar je kunt beter naar een gratis teller site gaan, die leveren je kant en klare code die je kunt knippen en plakken.

www.nedstat.nl
www.thecounter.com

• E-Mile
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07-02 00:57

E-Mile

Danteezy!

Dit zijn dus geen ASP of PHP apparaten, maar gewoon de webbot dingetjes van Frontpage [waar ik niet zo'n hoge pet van op heb] maar je server moet dit ondersteunen, dit gebeurt over het algemeen niet in de servers die er voor een beginner beschikbaar zijn (die van je provider of een gratis ding) dus je moet indd zoals Yogho zegt een nedstat oid halen, veel makkelijker en net zo netjes (en dan niet het nedstat icoon resizen he! [code intakt laten!]) ;) :+

AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)

• 1st_Ro
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-01-2022
Zoals Yogo al zei : www.nedstat.nl

Enne Frontpage ? :r

Maar goed, ik ben een fervent Dreamweaver aanhanger (sinds versie 2) :Y)

Verwijderd

http://www.extreme-dm.com/tracking/?reg
is de beste gratis teller

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2003 08:46 ]

Verwijderd

Nee E-Mile, inderdaad niet het icoontje resizen maar gewoon in een div zetten en dan als style hidden opgeven ;) .
Pagina: 1