Toon posts:

(XP) schermbeveiliging werkt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 117 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Sinds vorige week heb ik een nieuwe pc met windows XP home, maar wat ik ook doe mijn schermbeveiliging werkt niet !! Al bij het voorbeeld vertoont hij problemen , want na amper enkele seconden verdwijnt mijn schermbeveiliging, ook al bewoog ik de muis niet !! Wie kan mij helpen??

MarijkeST

• Yngwie-
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-03 17:01

Yngwie-

Murphy was an optimist

Al andere schermbeveiligingen geprobeerd? Windows update gedraaid e.d.? :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al al de verschillende schermbeveiligingen geprobeerd, altijd hetzelfde resultaat.

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-08 07:26
Weet je zeker dat je de muis dan niet beweegt? Het kan namelijk zo zijn dat als je op de 'voorbeeld'-knop drukt, dat je dan je muis een zwieper geeft.
Zijn de grafischedrivers geinstalleerd?!

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

Verwijderd

Topicstarter
nee heel zeker niet !!! Ik let er echt heel goed op !!! ;o)

Verwijderd

Topicstarter
Sorry dit is waarschijnlijk een domme vraag, maar hoe kan ik controleren of de grafische drivers geïnstaleerd zijn???

• marquis
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-07 11:19
Je moet ff controleren of APCI of APM goed staat ingesteld.
Ga naar Apparatenbeheer en ga naar Beeld, verborgen apparaten weergeven en kijk of je APCI staat ingeschakeld.
Ik denk dat het gewoon aan je standby toestand ligt en nie aan je grafische kaart.

Adem in...... adem uit. Poeh, weer gered :-)

Verwijderd

Topicstarter
Gecontroleerd en in orde !!! Maar ik denk ook niet dat het aan de standby toestand ligt want die heb ik al gecontroleerd. Of kunt ge dat op verschillende plaatsen wijzigen. Ik heb al gebeld met de hulplijn van mijn beeldscherm en met die persoon mijn beeldscherm instellingen geconroleerd, en die zei tenslotte dat ik het probleem meost zoeken in mijn windows.

• marquis
Dit is goe balen.....
Ben bang dat je het opnieuw moe installeren

Verwijderd

Topicstarter
Bedoel je mijn windows opnieuw instaleren??? Nee toch hé??? Mijn pc is nog maar een week oud??? Help !

• TRON
Verwijderd schreef op 18 February 2003 @ 07:56:
Sorry dit is waarschijnlijk een domme vraag, maar hoe kan ik controleren of de grafische drivers geïnstaleerd zijn???
Pak de CD die je bij je computer gekregen hebt van de videokaart en installeer daarmee de drivers voor je videokaart.

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

• MrDirect
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:15
Heb je een Logitech optische muis? Ik wel (een MX-500), en met de drivers die erbij zaten wilde mijn monitor ook niet op standby/schermbeveiliging.
Na het downloaden van de nieuwste muisdrivers werkte alles wel weer, dus waarschijnlijk zat er in die drivers een bug die je muis heel de tijd miniem liet bewegen ofzo :?

• danslo
  • Laatst online: 20:28
werkt direct3d goed? is hij Btw wel ingeschakeld? :P

[ Voor 45% gewijzigd door danslo op 18-02-2003 20:21 ]

• TRON
FairFox schreef op 18 februari 2003 @ 20:21:
werkt direct3d goed? is hij Btw wel ingeschakeld? :P
;)
Verwijderd schreef op 17 februari 2003 @ 16:52:
Sinds vorige week heb ik een nieuwe pc met windows XP home, maar wat ik ook doe mijn schermbeveiliging werkt niet !! Al bij het voorbeeld vertoont hij problemen , want na amper enkele seconden verdwijnt mijn schermbeveiliging, ook al bewoog ik de muis niet !! Wie kan mij helpen??

MarijkeST

• marquis
Wat je ook zou kunnen nakijken of je chipsetdrivers wel geinstaleerd zijn.
Dit ff ter antwoordt op de videodrivers.
Gewoon de CD erin van je moederbord en installeren, je kunt het nl. nie zien of ze wel goed geinstalleerd zijn.
Hij geeft er geen moer om als je het voor de tweede keer doet.
Kan nooit niet kwaad. :)

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-09 13:36
Mijn dual optical muisje van logitech heeft dit probleem ook.. op een ikea muismat van 1 gulden :D

Ook al zit ik niet aan mijn buro, de muis denkt toch dat hij bewogen word.

57696520646974206c65657374206973206e657264

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

wat gebeurd er als je de muis loskoppelt van het systeem? Heb je een virusscanner draaien?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• marquis
Spider.007 schreef op 19 February 2003 @ 12:28:
wat gebeurd er als je de muis loskoppelt van het systeem? Heb je een virusscanner draaien?
Als je de muis loskoppeld dan heb je niets meer.
Dus ook geen screensaver
Geen slim idee dus.
Kun je daarna resetten met je reset knop, is weer eens wat anders.

Verwijderd

Heb je niet gewoon je energiebeheer zo staan dat hij na 10 minuten je monitor uitzet? Als hij ook na 10 minuten je sc opstart zie je die maar heel even. Misschien even je energiebeheer uitzetten. Kan ook zijn dat de bios dit doet.

• BlackDiamond007
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-03-2023
start systeem op zonder muis ...dan weet je als het aan je muis ligt of iets anders...

enne marquis waarom zou dat niet gaan?nog nooit opgestart met alleen je keyboard???

Asus A8N-E , Amd 3000@2.3Ghz, 1Gb kingston Dual channel pack,WD Raptor 74Gb/10k,WD 200Gb/7200 , Asus 6600Gt En-extreme

• cwppol
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-01-2025
Er is ook software die de pc uit de schermbeveiliging houdt... kijk ook eens even of je geen toepassingen hebt draaien die de schermbeveiliging onderdrukken. Misschien een long-shot, maar altijd beter dan opnieuw installeren... Heeft iemand zo een bekend voorbeeld van dergelijke progjes? Mij schieten ze even niet te binnen |:(

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-09 13:36
Als je de muis loskoppeld dan heb je niets meer.
Dus ook geen screensaver
Geen slim idee dus.
Kun je daarna resetten met je reset knop, is weer eens wat anders.
Met je Keyboard kun je ook alls benaderen... en nooit van een USB muisje gehoord?
Heeft iemand zo een bekend voorbeeld van dergelijke progjes? Mij schieten ze even niet te binnen
PowerDVD, WinDVD, meerdere video afspeel programmatjes, en vast nog wel meer.

57696520646974206c65657374206973206e657264

• marquis
BlackDiamond007 schreef op 19 February 2003 @ 13:28:
start systeem op zonder muis ...dan weet je als het aan je muis ligt of iets anders...

enne marquis waarom zou dat niet gaan?nog nooit opgestart met alleen je keyboard???
Oeps, ik wist nie dat je wilde opstarten zonder muis.
Dacht dat je hem er zo wilde uitknikkeren.
Foutje |:(

En USB, tja, dat draait altijd goed als je die eruit wil trekken.
Dacht ff aan een ps2 muisje

Pagina: 1