Welke brander

Pagina: 1
Acties:

• chemistone
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-12-2025
Welke CD-brander moet ik kopen, ik heb een k6-2 350mhz op een epox mvp-3 mobo. Ik wil een cd-brander kopen, maar weet niet welke, ik wil max f 500,- uitgeven en wil alles kunnen gebruiken, clone-cd, nero, enz. Snelheid maakt me niet veel uit, ik hoef geen 12*10*40* o.i.d.. Ben een arme student en wil dus niet al te veel cd-tjes verneuken.

Verwijderd

Tja, plextor wordt gezien als het beste merk dat er op het moment is voor branders. Dus als je kwaliteit wilt dan moet je plextor nemen. En met jouw budget zou dat dus de 8 speed versie zijn (zonder burnproof, dus je zou nog wel eens een cdtje kunnen verneuken als je veel dingen tegelijk doet).

Verwijderd

juist kijk eens naar een plextor ja , en anders moet je hp nemen die ondersteund als het goed is alles

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:34

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik heb zelf een plextor 8 speed en ik moet zeggen bevalt me uitstekend... Ik heb hem nog niet 'gestresstest' maar ik wacht dan ook gewoon wel 8 min op een cd hoor... ;)

edit:
Hij werkt iig perfect met nero en fireburner. CloneCD wertk ook (spreek niet uit ervaring :). Dus als je het geld hebt.. doen