hey,
ik heb pas een ide controller gekregen die werkt (op zijn pc toch)
het is een ULTRA100 van PROMISE. (geen disket bij van drivers)
als ik mijn mobo opstart met ide controller erin( laatste slot) zonder ide hd's dan blijft hij hangen. als ik een HD aansluit gaat hij verder maar zie ik geen melding van de hds die erinzitten (aangesloten aan die kabel onboard vind hij gewoon wel)
In windows vind hij een mass storage controller. Ik download de drivers van de site van promise (heb ultra100 drivers gedowned heb ook ultra100 tx2 geprobeerd) hij wilt ze niet aanvaarden.
ik heb het volgende geprobeerd:
bios upgrade
ide onboard disabled en zeggen dat hij van scsi of andere moet booten doet hij niet
ide master enabled
gans internet af gegaan voor oplossing niks gevonden
ik heb dus hier ook de search gevonden maar niks werkte
ik hoop dat iemand me hier kan helpen
ik heb trouwens windows 2000 pro engels talig
ik heb pas een ide controller gekregen die werkt (op zijn pc toch)
het is een ULTRA100 van PROMISE. (geen disket bij van drivers)
als ik mijn mobo opstart met ide controller erin( laatste slot) zonder ide hd's dan blijft hij hangen. als ik een HD aansluit gaat hij verder maar zie ik geen melding van de hds die erinzitten (aangesloten aan die kabel onboard vind hij gewoon wel)
In windows vind hij een mass storage controller. Ik download de drivers van de site van promise (heb ultra100 drivers gedowned heb ook ultra100 tx2 geprobeerd) hij wilt ze niet aanvaarden.
ik heb het volgende geprobeerd:
bios upgrade
ide onboard disabled en zeggen dat hij van scsi of andere moet booten doet hij niet
ide master enabled
gans internet af gegaan voor oplossing niks gevonden
ik heb dus hier ook de search gevonden maar niks werkte
ik hoop dat iemand me hier kan helpen
ik heb trouwens windows 2000 pro engels talig
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2003 16:26 ]