Net x-server-free86 geinstalleerd, autodetect harwdware, autodetect input etc etc, x-windows start, ik zie het splash screen van kde, maar dan zegt ie: "Got signal 11"... ofwel, kde splash screen->zwart scherm->terug in console.. Iemand ideeen?
[noob mode] waar kan ik die vinden? [/noob mode]
edit: moment ik zoek ff..
edit: moment ik zoek ff..
Aha; KDE knalt eruit bij mijn "pheripials", dwz denk ik dus mijn muis of mijn toetsenbord??
Hoe moet ik mijn keyboard instellen? Ik heb hem nu als 105, en mijn muis op psaux, maar hier geeft hij bij het opstarten van X al een foutmelding op, x start hij toch echter wel..
Ik weet me geen raad...
Hoe moet ik mijn keyboard instellen? Ik heb hem nu als 105, en mijn muis op psaux, maar hier geeft hij bij het opstarten van X al een foutmelding op, x start hij toch echter wel..
Ik weet me geen raad...
'hier geeft hij bij het opstarten van X al een foutmelding op'
Welke foutmelding? X kan een heleboel soorten meldingen geven die allemaal een andere oorzaak hebben
...
Welke foutmelding? X kan een heleboel soorten meldingen geven die allemaal een andere oorzaak hebben
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
Verwijderd
[rml]-=[ Nieuw in NOS? Eerst dit lezen! GEEN HELPDESK! ]=-[/rml]
Zonder relevante info uit je logs en je config kunnen we niet zo veel doen. Lees bovengenoemde draad maar eens door. Bovendien zijn dit soort problemen al wel veel vaker langs gekomen in NOS. Eerst maar eens zoeken en wat proberen en mocht je er dan toch nog niet uitkomen kun je altijd nog een topic openen die wel aan de policy voldoet.
Zonder relevante info uit je logs en je config kunnen we niet zo veel doen. Lees bovengenoemde draad maar eens door. Bovendien zijn dit soort problemen al wel veel vaker langs gekomen in NOS. Eerst maar eens zoeken en wat proberen en mocht je er dan toch nog niet uitkomen kun je altijd nog een topic openen die wel aan de policy voldoet.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()