Ontwikkelaar van de Drammer whisky app voor Android en iOS / arduino-lessen.nl / blender-lessen.nl
* odysseus heeft alleen ervaring met KDE, maar Gnome kan het vast ook
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
Verder: ik weet niet welke window manager gebruikt, maar wat standaard bij KDE zit heeft 'smart window placement' (en nog een paar modes), zodat vensters altijd op een plek komen zodat 'ie zo min mogelijk overlap heeft met andere vensters. En ik kan me niet anders voorstellen, dan dat dit ook in Gnome prima in te stellen is. Gewoon even zoeken in de settings dus...
[ Voor 5% gewijzigd door Wilke op 17-02-2003 14:46 ]
Ontwikkelaar van de Drammer whisky app voor Android en iOS / arduino-lessen.nl / blender-lessen.nl
I don't kill flies, but I like to mess with their minds. I hold them above globes. They freak out and yell "Whooa, I'm *way* too high." -- Bruce Baum
Bij mij word mooi de vorige positie en grootte van het venster gebruikt...gnome2 met metacity.ajvdvegt schreef op 18 February 2003 @ 09:57:
Redhat 8 gebruikt Metacity, en die plaatst nieuwe vensters altijd links boven. Voor 'intelligente' vensterplaatsing moet je terug naar SawFish. Ik neem aan dat dat in een toekomstige versie van MetaCity wel verholpen gaat worden.
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
het commando is gnome-terminal -geometry +100+200
Klaar!