Toon posts:

Wat doe ik fout met mn gamevoice??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het lukt mij niet een gesprek te starten, de andere met wie ik het gesprek heb hoort mij wel maar ik hoor hem niet!!
Het maakt overigens niet uit welk progje ik gebruik, het blijft hetzelfde. Ik vermoed dat het te maken heeft met mijn LAN, ik internet via een andere computer (met LAN) en gebruik daarbij sygate. ik heb zon standaart ip adress (192.168.0.2).
Als de ander praat tegen mij kan volgens mij iedereen met dit ip adress dat horen.
Weet iemand hoe ik dit ip adress kan ontwijken en het ip adres van mn computer kan aannemen?? Of andere oplossingen natuurlijk....

(en ja; ik heb dx8)

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 13:53

JK

Zelf heb ik nog geen Gamevoice, ben er misschien wel van plan om eentje te kopen, die dingen kosten niets, en is wel makkelijk ipv steeds op de T te klikken om een bericht te sturen, en handig voor in Flight sims / Co-op games.

Ok, DX8 heb je al, want die is kennelijk nodig zag ik op www.gamevoice.com , maar je gebruikt Sygate ? Sygate is alleen voor internettoegang, tenminste, voor zover ik Sygate gebruik. Als je nou de andere PC met de gamevoice in de zelfde IP-range zet voor het netwerk, misschien dat het dan beter werkt? En is die soundcard van de ander of van jou full duplex? In elk geval moet je niet via Sygate werken, gewoon een 'directe verbinding' over je LAN.

Staat er verder niets op de GameVoice site zelf ? BTW waar kan je die krengen kopen? de normale computerzaken ?

Veel suc6 met je probleem!

Verwijderd

Topicstarter
ja, j kan hem gewoon kopen bij elke comp zaak.
Is een mooi dingetje en werkt verder goed. Ook die commando's zijn goed en erg grappig om je spel met je stem te besturen.
ik kan niet zon verbinding gebruiken omdat ik op 1 pc win98se heb maar op de andere w95.
Maarja kga nu winroute proberen...

bedankt voor je tips.

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 13:53

JK

Oh wacht ff :) Ik begreep het verkeerd, of je had het wat lastig omschreven, maar je gebruikt die Gamevoice niet over het LAN, maar over internet, via een LAN tussen jouw computer en de internet-server.
Dan kan het inderdaad heel goed aan Sygate liggen. Via XS4ALL (via ISDN adapter rechtstreeks vanaf m'n computer) kan ik WEL bellen via www.ritstele.com (gratis 5 minuten bellen, werkt best aardig), dan bel ik meestal m'n zus ofzo, want m'n vriendin kan me heel slecht verstaan via internet vanwege lags enzo, maar m'n zus die kan me blijkbaar wel goed verstaan, naja dan bel ik haar, die woont een eindje weg, scheelt telefoonkosten :)
Maar via Sygate gaat het niet, omdat ik meestal via Sygate op FlatStream/QOL inbel. Dan kan je dus wel luisteren, maar via de microfoon geluid versturen? Ho maar! Lukt niet.

Probeer dus eens een directe verbinding. Pleur een modem op je systeem en bel in op internet, en probeer dan eens die GameVoice.
Dan moet het in principe goed gaan.