Toon posts:

Kan bepaalde websites niet meer bezoeken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Sinds enige tijd kan ik binnen mijn netwerk diverse website niet bezoeken. Het gaat hierbij om te chat gedeelte van TMF, CHATPOINT, etc.

Ik denk zelf dat het gebeurd is na een update van windows. Alle computers in mijn netwerk hebben dit probleem. Als ik een schone installatie van win2k uitvoer werkt alles perfect. Ik weet dat er een tijdje gelden door Microsoft een brakke update uit is gebracht, maar deze heb ik al gepatcht.

Verder heb ik geprobeerd alle temp files te deleten. Ook dit leverde helaas geen resultaat op. Momenteel zit ik er aan te denken dat het een probleem is met Java ofzo.

Heeft iemand hier enig idee?

Verwijderd

Hoezo kan je ze niet bezoeken? Krijg je een foutmelding, zie je niets? Ik denk idd dat het met java te maken heeft.... probeeer SUN even.

Verwijderd

Kan het niet evt. komen door je proxy server? Ik heb sinds ik een proxy draai dat ik ook niet meer op TMF e.d. kan komen.

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

chromeeh

the Gnome

Verwijderd schreef op 17 februari 2003 @ 13:13:
Hoezo kan je ze niet bezoeken? Krijg je een foutmelding, zie je niets? Ik denk idd dat het met java te maken heeft.... probeeer SUN even.
Jup denk dat je het ook in de richting van de Java client moet zoeken....
Probeer de Sun Java Client maar eens....

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:39
Misschien een vader die je router heeft geconfiged?

Ik heb mijn zusje toegang ontzegt tot tmf, cu2, en andere niet nader te noemen sites.. zie het als voorzoorgsmaatregel dat ze niet 'in een bepaald milieu' terecht komt...

• McFizban
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08 17:43

McFizban

Hackito ergo sum.

Heb je de laatste security patch van IE geinstalleerd?
Zo ja dan moet je even op de frontpage kijken ( nieuws: Critical patch voor IE kan toegang tot websites blokkeren ). De patch beveiligt soms iets te goed en laat je dan niet toe op sommige sites.

[ Voor 11% gewijzigd door McFizban op 17-02-2003 13:24 . Reden: URL toevoeging ]

Haardware: meuk die zo oud is dat het alleen nog nuttig is voor in de openhaard.

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-08 21:25

tweakerbee

dus..?

Hij had al gemeld dat ie van die "brakke" patch afwist.

Denk dat je het moet zoeken in het cookiebeheer van IE6. Die zal wel zorgen voor het flippen van TMF. Verder geen idee. Je kunt kijken wat je met de MS Virtual Machine kunt doen, ipv de SUN VM...

You can't have everything. Where would you put it?

Verwijderd

Icey schreef op 17 februari 2003 @ 13:20:

Ik heb mijn zusje toegang ontzegt tot tmf, cu2, en andere niet nader te noemen sites.. zie het als voorzoorgsmaatregel dat ze niet 'in een bepaald milieu' terecht komt...
Dat ze niet in een bepaald mileu terecht komt..... Ik hoop voor jouw en je zusje dat ze dat zelf in de hand heeft.
bartmen schreef op 17 February 2003 @ 14:31:
[...]

nogal zielig van je :r
ik neem aan dat ze dat zelf wel kan bepalen en dat jij dat niet voor haar hoeft te doen.. anders kunnen eventueel je ouders dat nog wel beoordelen.. zieke geest :r
Go Go Bartmen!!!! :p

Maar idd ff on-topic ja ik denk het zelfde als de rest, je Java prut ff opnieuw installen dus :)

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2003 14:47 ]

• bertje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-01 14:21
Icey schreef op 17 februari 2003 @ 13:20:

ik neem aan dat ze dat zelf wel kan bepalen en dat jij dat niet voor haar hoeft te doen.. anders kunnen eventueel je ouders dat nog wel beoordelen.. zieke geest :r

Verwijderd

bartmen schreef op 17 February 2003 @ 14:31:
[...]

Zonder een flamewar te beginnen, je reactie is even zielig, hoe zou jij weten hoe oud dat zusje is en wat zijn het jouw zaken anyway...
Pagina: 1