Toon posts:

[Acces] Database vraagje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
spam

Hier heb ik een acces database staan, als ik nu kijk bij 'formulieren' en ik open hem, krijg ik een 'mooi' venster. Alleen wil ik het eigenlijk zo ingesteld hebben dat wanneer ik op een lokaal klik hij hem automatisch aanpast bij computernaam (computernaam = het begin van het lokaal nummer)

Misschien ben ik wel een beetje onduidelijk, maar ik hoop dat iemand me kan helpen..

Als iemand me uit kan leggen wat ik moet doen, of iemand de database voor me kan aanpassen en mailen, hoor ik het wel

dingen voor jou maken of aanpassen daar doen we niet aan mee. We willen je gerust wel helpen, maar omschrijf je probleem dan beter. (Zie ook de P&W Quickstart)

[ Voor 27% gewijzigd door whoami op 17-02-2003 12:53 ]

• Soultaker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-08 01:56
Aanpassen en mailen doen we hier niet. Verder mis ik een beetje de QuickStart-puntjes als wat heb je al geprobeerd, wat ging daarbij mis, waaraan denk je dat dat ligt, enzovoorts.

• OZ-Gump
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-06 10:37

OZ-Gump

terug van weggeweest

je zegt het zelf al, en ook whoami heeft het gezegd (en ook SoulTaker was me voor ;)): je bent erg wazig. Waarschijnlijk is het nog ingewikkelder omdat jij uitlegt aan de hand van je db, welke ge-edit is in verband met de regels hiero. Oftewel: zorg ervoor dat je vraagstelling duidelijk is zonder dat je daarvoor afhankelijk bent van je DB, stel duidelijk je vraag en geef aan wat je al geprobeerd hebt.

Om heel in het kort te gaan: lees P&W Quickstart! :P

[ Voor 5% gewijzigd door OZ-Gump op 17-02-2003 13:01 . Reden: sneller typen! ]

My personal website