Toon posts:

[WIN XP] Fout 678 bij het inbellen via ISDN

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds kort heeft de pc van m'n schoonpapa een hele vervelende foutmelding. Het standaard Dell systeem werkte vanaf het begin af aan vlekkeloos, ook de Eicon (128k diva) isdn kaart. SInds een aantal dagen geeft XP bij het verbinding maken de foutmelding 678 (the remote computer is not responding) en het lijkt wel of het niet lukt om uit te bellen.

Ik heb de modem al in een andere poort gestopt, de kabels verwisseld, drivers weggehaald en opnieuw geinstalleerd en ge-upgraded. Maar nog zonder positief resultaat. Op het forum vond ik alleen eenzelfde probleem bij ADSL modems....

Aangezien XP de modem herkent als een netwerk adapter kan ik de modem los niet testen en heb ook geen isdn phone in de buurt. Iemand die dit probleem herkent of een mogelijke oplossing heeft voor me?

• UnExPeCtAbLe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 24-08 11:22
probeer eens naar je eigen mobiel of iets dergelijks te bellen, kijken of je er doorheen komt?

Verwijderd

Topicstarter
lukt niet, vergeten te melden.......hij blijft bezig met het openen van de poort.....ook naar een ander nummer bellen heeft geen zin.......

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:51

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Dit had ik ook onder WIN2K, als je met een gewone telefoon naar je inbelnummer belt, gaat het dan wel goed? Bij mij lag daar het probleem, ik kreeg een ingesprekstoon. Bleek dat ik een mailtje gemist had waarin stond dat de provider nieuwe apparatuur kreeg :P

• tommie-boy
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-09 09:38
Volgens mij gaat het fout bij het PPP-Protocol (Fout 720 treedt op als je XP overnieuw installeert(zonder service pack)...). Die is na XP kennelijk té nieuw, en daardoor reageert de server aan de andere kant niet... Die weet niet wat ie ermee moet doen. Op me werk heb ik hetzelfde problemen met remote acces, ISDN én Windows XP servicepack 1... Heel vaag allemaal... Ben nog op zoek naar een oplossing....

Edit:

'k lees net dat 't wel eens wil helpen als je dit (NETSH INTERFACE IP RESET LOG.TXT" even uitvoert.

[ Voor 13% gewijzigd door tommie-boy op 17-02-2003 12:38 ]

Humor moet je serieus nemen

Verwijderd

Topicstarter
belt, gaat het dan wel goed? Bij mij lag daar het probleem, ik kreeg een ingesprekstoon.
Jepz, lukt wel. Is gewoon wxs.nl/planet.nl. Via mijn lijn inloggen is geen probleem. Bij de pc met probleem is geen normale telefoon aansluiting in de buurt helaas....maar via gsm lukt het wel met inbellen.

Ik ga ff die string uittesten.
Pagina: 1