Toon posts:

Vreemd Microsoft Word Netwerkachtig probleem?!?!?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij het bedrijf waar ik stage loop hebben ze een klein netwerk, 5 computers :) , allemaal Windows XP, Server is Win2k nu gebeurde er het volgende.

Een medewerker was ingelogd onder het gast profiel, ik zat onder mijn stage profiel ingelogd en startte Microsoft Word op(Small Business pakket ook op alle computers) ging er in typen, toen ik begon met typen startte bij die andere medewerker op die andere computer die ingelogd was onder een ander profiel ook Microsoft Word op en zag zij wat ik typte????Ik bedoel ... huh ..WTf ?? :?

Weet iemand misschien waarom dat dit gebeurd. :?

Nee idd, ik bedoel privacy enzow, kan het misschien zijn dat het met licenties te maken heeft (wilde gok) ik bedoel microsoft is toch helemaal licentie gek?

Akira ga erges anders flamen :7

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2003 11:46 . Reden: Reactie ]

• -rAz-
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-05-2022
ik heb al veel gehoord maar dit nog nooit. al gebruik je alletwee hetzelfde profiel - dan zouden er toch geen applicaties mogen openen op andere PCs

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 februari 2003 @ 11:39:

Weet iemand misschien waarom dat dit gebeurd. :?
uhm nee
anders zei ik het wel... O-)

>:)

ps ik ben echt een domme }:O
|:(

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

heb je gesproken met die andere hierover :?

anders zitten ze misschien met je mee te kijken in een soort remote desktop window o.i.d.

buiten dat lijkt het perongeluk verkeerd opvangen van een beeldsignaal door storing o.i.d. net zo onwaarschijnlijk maar net iest waarschijnlijker dan dat het programma´s netwerkbreed wordt uitgevoerd en dat input bij anderen zichtbaar is.

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Verwijderd

Topicstarter
Nee zei kwam naar me toe en zei dat Word in 1x opstartte en begon te typen dus..
en Word is gewoon per PC geinstalleerd niet via netwerk gepusht ofzow :P dus ik snap er geen zak ga denk ik Bill Gates in zijn bek pissen ofzow :)

Verwijderd

dat kan je beter doen idd :P

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Is het te reproduceren??? Want ik heb erge twijfels bij dit verhaal, ik denk eerder dat iemand gewoon een geintje uithaalde en remote desktop op haar desktop startte en daar toen word op startte.

Verwijderd

of een trojan horse ...... zoals sub seven of dergelijke....

Verwijderd

Topicstarter
Gomez12 schreef op 17 February 2003 @ 13:13:
Is het te reproduceren??? Want ik heb erge twijfels bij dit verhaal, ik denk eerder dat iemand gewoon een geintje uithaalde en remote desktop op haar desktop startte en daar toen word op startte.
Okay, ik heb het geprobeerd te reproduceren er gebeurde niet exact hetzelfde maar wel raar dingen:

Even voor de duidelijkheid ik ben de enige in het pand oke.

Ik zette de PC in de andere kamer aan en logde in als gast, liep terug naar mijn PC en startte word op en typte wat in, nu liep ik naar de andere PC.

Daar was Windows XP help en onder steuning opgestart :? voor de rest niets. Dus ik loop weer terug, Is bij mijn PC me beeldscherm ineens uitgeschakeld en me PC vergrendeld.Dit mag de PC eigenlijk pas doen na 20 minuten ofzow ....maarjah.

Ging weer achter me PC zitten, startte powerpoint op en ging weer naar de andere PC, de andere had nu de prullenbak opgestart en stond hier gewoon zeg maar in ?

Zit nu misschien wel te denken aan een virus, op win2k server staat Mcafee geinstalleerd update zich elke dag om 10:00 s'ochtends, als er een update is.

Is nu bezig met netwerk te scannen maar verwacht er niet te veel van. :/

Nope.. virusscan heeft niets opgeleverd :| Leuke nick trouwes LeSnuk :P

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2003 13:38 ]

Pagina: 1