Verwijderd

Topicstarter
Raarrrrr, maar op de een of andere manier is er een beetje zand oid achter het scherm van mijn nokia 7650 gekomen. Aan de linkerkant van het display zit helemaal een vieze plek :(

Weet iemand hoe ik de 7650 netjes kan openmaken en het scherm kan schoonmaken?

:edit:

Ik heb reeds wat gezocht met google en gezien dat er speciale tooltjes zijn om de 7650 open te maken.... maar die krengen kosten rond de 30 € :'(

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2003 11:36 ]

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-02 15:41
ik zou even langs een nokia servicepunt gaan i.p.v. zelf gaan lopen prutsen aan dit o zo mooie toestel

Verwijderd

Bij Okaphone in Groningen verkochten ze voor EUR 15,- een setje schroevendraaiers en andere zut voor mobiele telefoons.. je zou eens bij de gereedschapsboer kunnen gaan kijken.

Verwijderd

Topicstarter
larsemenneke schreef op 17 February 2003 @ 11:40:
ik zou even langs een nokia servicepunt gaan i.p.v. zelf gaan lopen prutsen aan dit o zo mooie toestel
Ik heb er nog een half jaar garantie op, maar zouden ze dit ook onder garantie verhelpen dan?

En hezik : ik denk niet dat je alleen genoeg hebt aan een paar schroevendraaiers eerlijk gezegd.... kijk hier maar eens http://ucables.com/ref/OPEN-7650/

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2003 11:48 ]

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-02 15:41
of het onder de garantie valt weet ik niet, maar je kunt denk ik beter dit vrij nieuwe toestel laten schoonmaken door de nokia dan door er zelf aan te gaan knutselen.
Vraag gewoon even of ze het willen schoonmaken en wat het kost.

• Ikk
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

Ikk

Zo'n 7650 opener kun je ook goedkoper krijgen en zonder verzendkosten bij www.salesplaza.nl

Verwijderd

Topicstarter
Ikk schreef op 17 February 2003 @ 12:32:
Zo'n 7650 opener kun je ook goedkoper krijgen en zonder verzendkosten bij www.salesplaza.nl
Hmmz, ja dat valt inderdaad wel mee die prijs...... maargoed, maybe dat ik beter eerst ff een nokia repaircenter kan bellen om te vragen wat het eventueel bij hun kost om zoiets te fixen... ben bang dat als ik hem zelf openmaak mijn garantie vervalt :(

Bedankt voor de reply's in ieder geval ;)
Pagina: 1