Waarom is de verwarming geen oplossing 
Anders trek je een lijntje naar de (koperen) waterleiding.
En nee, dit hoort hier niet
PMG > OH
Anders trek je een lijntje naar de (koperen) waterleiding.
En nee, dit hoort hier niet
Ik heb gehoord dat de verwarming niet zo veilig was 
Maar als het wel kan moet ik maar ff een lijntje van paar meter trekken
Maar als het wel kan moet ik maar ff een lijntje van paar meter trekken
Aard jezelf 
Ik ben bang dat je toch echt aangewezen bent op de verwarming, waarom? Nou heel simpel, de randaarde van een stopcontact hangt aan dezelfde aarde als je verwarming dus het maakt heus niets uit
Voor meer tips: [search=aarding]
Ik ben bang dat je toch echt aangewezen bent op de verwarming, waarom? Nou heel simpel, de randaarde van een stopcontact hangt aan dezelfde aarde als je verwarming dus het maakt heus niets uit
Voor meer tips: [search=aarding]
To be determined...
Verwijderd
Ik zou m'n case ook maar eens goed nakijken. Schokken van een case dat lijkt mij niet fris. Zit er geen kabel knel tussen je housing? Als je de case gaat aarden loop je de kans dat je aardlek beveiliging eruit knalt.
Verwijderd
Vaak lek de voeding en je mag eigelijk niet een aarde maken aan de warming of waterleiding, maar als je kijken in een meterkast dan zie dat de gas en waterleiding geaard zijn. En de CV-ketel hangt ook aan een geaard stopcontact. Let wel dat er in nieuwe huizen vaak gebruik wordt gemaakt van tileen als leiding naar een radiator van de cv-ketel. De beste oplossing is een extra draad (geel/groen) naar de meterkast trekken om te aarden.
Ik heb het geaard en geen schokken meer en voor de rest ook geen problemen in huis 
En het is zekers geen nieuw huis dus het zal nu wel goed zitten.
En het is zekers geen nieuw huis dus het zal nu wel goed zitten.
Pagina: 1