Toon posts:

Alpha Heatsink Aluminium

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag het uiterste uit mijn hardware persen.

Mijn Ti4600 loopt nu op 315/380. Hij blijft wel redelijk coel en stabiel mede door mijn Lian Li kast. Alleen ik zag op xxlcases dat ze pasieve mem koeling hebben voor de VGa. Alleen nu is de vraag of dit het waard is.

A het kleine beetje snelheid
B de kosten van de koellichamen (8x€5)
C het stressen van de hardware

Heeeellppp

Verwijderd

het is net of jij die kleine winst die je behaald de moeite waard vind want het is tenslotte een boel geld. Ik zou gewoon een oude heatsink in stukken zagen en gebruiken.
btw er zit een edit knop om dingen in je post te veranderen Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2003 11:09 ]

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-08 18:39

mvds

Totally awesome!

Daarbij is daar over wel wat te vinden in de search hoor, ik geloof dat met iets van 1 of 2% scheelt. Amper de moeite waard dus.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 17 februari 2003 @ 11:08:

btw er zit een edit knop om dingen in je post te veranderen [afbeelding]
Snelheids foutje en het is maandagmorgen 8)7 |:(

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Het voordeel is dat je niet meer met die baggerkwaliteit fan hoeft te werken die erop zit.
Want die gaat gegarandeerd stuk, of veel herrie maken na 1 of 2 jaar.

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-08 18:39

mvds

Totally awesome!

dreeke schreef op 17 februari 2003 @ 11:26:
Het voordeel is dat je niet meer met die baggerkwaliteit fan hoeft te werken die erop zit.
Want die gaat gegarandeerd stuk, of veel herrie maken na 1 of 2 jaar.
Aan de prijs te zien die hij noemt (5 euro per heatsink), heeft hij het over memory sinks, en niet over GPU koeling. :) Hij zal dan waarschijnlijk dus gewoon de standaard koeler erop laten zitten, en die ramsinks erbij plaatsen.

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:05
das 11 gulden per heatsink, echt een astronomisch bedrag als je het mij vraagt... 88 piek dus! Dat ze dat er uberhaupt voor durven vragen...

12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

Verwijderd

Zeker niet de moeite waard. Bewaar het geld lekker en koop over jaartje een nieuwe videokaart. Dan heb je die 88 piek hard nodig

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-06 10:53
hmmz, als ik jou was, zou ik een oude heatsink zoeken, of meerdere, deze mooi op maat zagen, onderkant netjes vlakschuren + polijsten, dan met artic silver in het midden en 2 puntenjes secondenlijm vast lijmen, zo gekoeld :)

maar hier is veel over te vinden.. succes

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Verwijderd

en natuurlijk willen we dan Pics van je eigen uitgesneden heatsinks zien zoals Yonnie het uitlegt

Verwijderd

Topicstarter
Deal!

Kheb nog wel een stuk of wat oude koelers. alleen dan vloeken de kleuren van de koellichamen met mijn kleur lampie in mijn kastje. 8)7

Maar kheb er al 1 tje op maat gezaagd. wat een tering werk. Nu nog 7....
Pagina: 1