Hoi, ik ben op zoek naar een relatief compacte PC die als een FTP server gebruikt gaat worden, maar waar ik ook niet-al-te zware games (zoals Diablo2) op kan draaien. Ik heb geen ervaring op het gebied van barebone of mini PC's en zou jullie advies dus zeer waarderen. Mijn voornaamste eis is dat ie superstil moet zijn, aangezien ik de PC op mijn slaapkamer ga neerzetten. Verder moet hij krachtig genoeg zijn om in Win XP enkele relatief intensieve programma's te kunnen draaien. Mijn voorkeur gaat uit naar een moederbord met geïntergreerde videokaart en netwerkkaart. Qua toe te voegen hardware configuratie zat ik te denken aan een processor rond de 400Mhz met een hardeschijf van minimaal 5 Gb en 256Mb geheugen.
Ik hoop dat jullie mij wat tips kunnen geven waar ik op moet letten bij aanschaf van een dergelijke PC en welke winkels ze aanbieden. Jullie ervaringen en tips stel ik zeer op prijs
Ik hoop dat jullie mij wat tips kunnen geven waar ik op moet letten bij aanschaf van een dergelijke PC en welke winkels ze aanbieden. Jullie ervaringen en tips stel ik zeer op prijs