livestreaming opnemen

Pagina: 1
Acties:
  • 92 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand misschien hoe ik van bv. bbc,radio538, webradio kan opnemen? kan dat gewoon met cubase??? of heb ik daar een ander programmatje voor nodig? dit is een vraag die ik van een collega op mijn werk gekregen heb. zelf zou ik het echt niet weten en heb op internet al rond gekenen maar (nog) nix kunnen vinden.... weet iemand misschien eeen tutorial site hiervoor of een site waar ik hier info voor kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"Virtual Audio Cable" is in de gratis versie hier prima voor geschikt, die kan je dan koppelen aan een tool naar keuze. Daarnaast heb je (professionele) tools zoals Wavelab die ook rechtstreeks opnemen wat er op dat moment naar de audiocard gesluist wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan bv gewoon met cooledit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

je kunt gewoon alles wat je soundcard afspeelt, opnemen natuurlijk...
en anders een streamrip progje? TotalRecorder...

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Force
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-07 09:32
Advanced MP3/WMA Recorder werkt ook prima.

http://www.xaudiotools.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik geloof dat bl!kje wel wer genoeg tips heeft gegeven :*

Even wat topics in de search doornemen dus, zoektermen lijken me wel duidelijk: 'streaming opnemen' 'livestream recorden' etc etc :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.