Nu weet ik eigenlijks niet zeker of ik dit in het juiste forum heb gezet. Dan graag verplaatsen.
Het probleem:
Ik heb nu een tijdje een w2k ad server draaien met een domein, het werkt allemaal perfect.
Nu ben ik maar eens bezig geweest met drive mapping door middel van een simpel batch script. Waneer ik nu inlog krijg ik keurig de drive letter bij deze pc staan(zo wel win 98 als xp pc's).
Maar nu blijkt, waneer ik iets wil saven op mijn XP prof met sp1 naar een map drive (x:\ bv) dat niet bijna niet goed of niet gebeurd. De bestanden krijgen een vage extensie en de bestanden zijn maar een paar kb.
Dit heb ik ondervonden met de programma's
- Internet Explorer (opslaan van afbeeldingen)
- magna php studio light
- ulead photo impact 8
Het openen en plakken is geen probleem. Waneer ik gewoon via een normale share wil opslaan is er ook geen probleem. (daarmee bedoel ik dus \\server\map )
Weet iemand ook hoe dit kan?? en natuurlijk hoe ik dit kan oplossen.
(En natuurlijk heb ik de search gebruikt)
Het probleem:
Ik heb nu een tijdje een w2k ad server draaien met een domein, het werkt allemaal perfect.
Nu ben ik maar eens bezig geweest met drive mapping door middel van een simpel batch script. Waneer ik nu inlog krijg ik keurig de drive letter bij deze pc staan(zo wel win 98 als xp pc's).
Maar nu blijkt, waneer ik iets wil saven op mijn XP prof met sp1 naar een map drive (x:\ bv) dat niet bijna niet goed of niet gebeurd. De bestanden krijgen een vage extensie en de bestanden zijn maar een paar kb.
Dit heb ik ondervonden met de programma's
- Internet Explorer (opslaan van afbeeldingen)
- magna php studio light
- ulead photo impact 8
Het openen en plakken is geen probleem. Waneer ik gewoon via een normale share wil opslaan is er ook geen probleem. (daarmee bedoel ik dus \\server\map )
Weet iemand ook hoe dit kan?? en natuurlijk hoe ik dit kan oplossen.
(En natuurlijk heb ik de search gebruikt)
zo zien de files er uit na mislukt saven.