Deutsche Domeinname

Pagina: 1
Acties:

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:05
Ik ben op zoek naar de mogelijkheid om een aantal Duitse domeinnamen (*.de) te registreren, maar mijn Duits is behoorlijk ondermaats. Als ik een beetje rondstruin op denic.de zie ik iig in de Engelstalige faqs het volgende staan:
(he = de registrerende partij) If he does not have any residence/branch in Germany, he names a resident party in Germany as "admin-c" to whom communications can be directed. Every "admin-c" has to be stated under inclusion of the serving address.
Moet ik dit interpreteren als een verplicht rechtspersoon in Duitsland (zij het een mens of bedrijf) of kan dit bv ook een evt ISP zijn?

En verder: zijn er Nederlandse ISP's lid van de DENIC of NL ISP's die op een andere manier Duitse domeinnamen voor me kunnen registreren, of ben ik zowiezo op een Duitser aangewezen?

We spend our years as a tale that is told

Verwijderd

Ik heb even snel gekeken en eentje die volgens mij wel duitse domeinen kan registreren is www.sitro.nl . Kijk anders ook eens op www.webhosters.nl daar staan er zat tussen volgens mij, dit is zomaar een willekeurige.

Als je het via denic.de wil doen dan zul je het volgens mij idd via iemand in duitsland moeten doen.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2003 11:29 ]