Installatieprogramma voor Volume...

Pagina: 1
Acties:

• UDuckling5
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-12-2021
"Windows kan het installatieprogramma voor Volume niet laden. Neem contact op met de hardwareleverancier voor hulp."

De hardwareleverancier is geen optie, what to do?

edit:

Ik draai dus Windows XP Proffesional.

Meteen na het opstarten (pictogrammen zijn nog niet eens geladen) krijg ik een popupje met in de titel "Fout in de installatie van het apparaat". In de body dus "Windows kan het installatieprogramma voor Volume niet laden. Neem contact op met de hardwareleverancier voor hulp." Ik kan alleen bevestigen door op 'OK' te drukken.

Ikzelf had het idee dat dit aan een kapotte partitie lag, maar ik kan de plank naturlijk ook helemaal mis slaan...

Ik had idd eerst de Policy moeten lezen *bloos*

[ Voor 73% gewijzigd door UDuckling5 op 17-02-2003 08:41 ]

Flap

• KorZijl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 30-11-2021

KorZijl

errare humanum est

Wanneer krijg je die melding? Beetje meer info graag...

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Wanneer krijg je die error? Hoe krijg je die error, in een BSOD? Zo ja, wat staat er nog meer in die BSOD? Geef eens wat meer specificatie's... Welk OS draai je? Volgende keer even je OS in de titel vermelden a.u.b.

Of te wel, je openingspost je te beknopt. Geef meer info, geef aan wat je allemaal al zelf hebt gedaan om tot een oplossing te komen, geef URL's van site's of zoekresulaten en geef aan waarom deze niet tot een oplossing resulteerden..

Lees eerst dit even door:

Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.