Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[shuttle] Wat is de backdoor

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wat is nou eigenlijk het valluik van de shuttle.

Want zo'n shuttle heeft bv. 1gb RAM. Zelf een normale pc heeft dat standaard niet.
En ik las een topic dat iemand even een 2.4 ghz en een 3.06 ghz ging halen. 3.06 ghz is gloednieuw, en dan gelijk in zo'n bakkie?

Wat is de truck van die shuttle? Geldt het aantal ghz maar voor de helft soms?

Verwijderd

Je bazelt wel een beetje... Een shuttle is gewoon een barebone systeem. Geen catch o.i.d. Een "normale" PC, alleen een beetje kleiner. Dus wat bedoel je nu eigenlijk.

• Sjoak
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:23
hij denkt dat als je een shuttle hebt dathij niet snel is dan een veregelijkbaar normaal systeem maar vogus mij is het een volwaardige pc :)

• 1st_Ro
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-01-2022
Megason, doe eerst 's even research voordat je gaat bazelen. Zoals MickSavage al zegt het is gewoon een volwaardige PC, alleen een stuk kleiner.

Kijk hier en verbaas jezelf :)

<edit> linkfix en de site werkt niet echt mee geloof ik</edit>

[ Voor 15% gewijzigd door 1st_Ro op 17-02-2003 08:04 ]

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:34

Entity

9000rpm

Sjoak schreef op 17 februari 2003 @ 08:01:
hij denkt dat als je een shuttle hebt dathij niet snel is dan een veregelijkbaar normaal systeem maar vogus mij is het een volwaardige pc :)
Inderdaad. Door alles te integreren op het moederbord en de PCI- en AGP sloten eraf te halen bespaar je enorm veel ruimte en kan het moederbord ook kleiner. Vervolgens alleen een CD-ROM en diskdrive (die laatste is niet eens altijd aanwezig) erin stoppen en een kleine voeding en klaar. Het zijn erg schattige dingetjes, zeker interessant als je niet van plan bent uit te bereiden.

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

De achterdeur? Die zit nu op slot. :P
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.