Waarom mazda topic dicht?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urf
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Het gaat dus om dit topic. Ik vind het een beetje raar dat dit gesloten word en bijvoorbeeld het alfa draadje niet. In de sluit-message staat dat voor het alfa-draadje een uitzondering word gemaakt mede door de lange geschiedenis in sg maar als je zulke topic's blijft sluiten kan toch geen enkel topic een geschiedenis meer opbouwen?

De SG lijkt mij bedoeld voor niet pc topics die niet alleen maar onzin bevatten. Daarom vind ik het een beetje onzin dat dit topic gesloten word. Het haalt mij verder niet zo veel uit of dit specifieke topic word gesloten maar het gaat meer om het idee. Ik vind dat je gewoon consequent moet zijn.

Aangezien ik wel benieuwd ben wat anderen dr van vinden open ik maar ff een LA topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 16:04

dreeke

outdated icon

De reden staat er zover ik kan lezen toch echt bij

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urf
  • Niet online
dreeke schreef op 17 februari 2003 @ 01:34:
De reden staat er zover ik kan lezen toch echt bij
Maar waarom word er voor het alfa-draadje dan wel een uitzondering gemaakt en voor het mazda topic niet? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 16:04

dreeke

outdated icon

urf schreef op 17 februari 2003 @ 01:35:
[...]

Maar waarom word er voor het alfa-draadje dan wel een uitzondering gemaakt en voor het mazda topic niet? :?

Staat er ook bij voor zover ik kan lezen

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urf
  • Niet online
dreeke schreef op 17 February 2003 @ 01:37:

[...]

Staat er ook bij voor zover ik kan lezen
Van wege de lange geschiedenis ja. Maar als je een topic gaat sluiten kan het toch nooit een geschiedenis opbouwen? :? En er staat ook dat het een HK draadje is maar het alfa topic staat ook al eeuwen in de SG dus ik zie het probleem niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Het is momenteel een beetje behelpen zonder HK. Toen de HK er nog was, is op een gegeven moment besloten om zoveel mogelijk auto-topics waar het alleen om plaatjes gaat te verplaatsen naar HK, en meer de discussies in SG te houden. Alleen is nu voor gekozen om bij uitzondering dit topic over Alfa's te gedogen, namelijk omdat het al een vrij lange geschiedenis in SG had en het er wel serieus aan toeging.

Toch willen we niet dat SG over gaat lopen met plaatjestopics, want daar is het toch niet echt voor bedoeld. Ik kan me wel inleven dat je dit misschien inconsequent vindt, maar ik hoop ook dat je je in ons standpunt kan inleven dat we zo SG niet teveel laten onderlopen met dit soort topics, terwijl je van 1 niet echt veel last zal hebben omdat het al zo lang goed ging zeg maar ;)

Het blijft een beetje wikken en wegen in de General Chat afdeling en het modden is simpelweg vaak wat subjectiever van aard omdat het allemaal niet echt zwart-wit is. Snappie? Het is dus niet om jou dwars te zitten omdat we je een topic misgunnen ofzo :)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urf
  • Niet online
Oke, ik snap je standpunt :) En dat jullie mij dat topic zouden misgunnen daar ging ik maar niet van uit, het is namelijk toch een topic wat ik persoonlijk niet zo boeiend vind (ben niet zo'n van van mazda (met uitzondering van de rx serie :) )).

Het ging me meer om het idee. Maar is het niet een idee om het topic gewoon op te laten voor een week en dat het open blijft als er gewoon gediscussieerd word en dat het gesloten word als het blijft bij alleen plaatjes posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Wij Alfisten hebben idd nogal mazzel gehad. Toen het topic gestart werd was het qua auto topics in SG nog erg rustig. Omdat een vast groepje mensen er vrij serieus en goed postte, bleef het een leuk en goed topic. Toen het topic enige omvang begon te krijgen werd het al aardig "vaste prik".

Later kwamen er meer en meer auto-topics, en op een gegeven moment (toen deel 1 de 1000 posts naderde) werd er gezegd dat deel 2 in de HK gestart zou moeten worden. Eerst waren we bang dat het daar verknoeid zou worden door bullshit replys zoals de HK die kende, maar gelukkig bleef dat uit. :) Toen de HK gesloten werd, heeft Durden het topic (vanwege zijn vaste waarde) naar SG gemoved. Eigenlijk zijn alle topics dus bestemd voor de HK, en aangezien die er niet meer is, kunnen ze momenteel niet @ GoT.

Dat het Alfa topic wel mag kunnen we alleen maar _/-\o_ voor doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urf
  • Niet online
Tsja, dan kan k dr ook niets meer aan doen hoor :) Ik heb mn best gedaan voor de mazda-gekken :P

Persoonlijk vind ik het topic wel een kans waard, maar als daar door de crew anders over word gedacht, jammer dan :)
Pagina: 1