Toon posts:

laptop uitelkaar

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Laptop
Nu was fout 1 om mijn laptop uitelkaar te halen.
Fout 2 was om hem in elkaar proberen te zetten. Niet omdat ik zo lomp ben maar omdat een laptop toch heel anders in elkaar zit dan een pc.
Tenminste alles zit op elkaar gepropt.
Anyway na een dag klussen had ik weer beeld en nu de volgende errors over(van de nog meer die ik had maar die opgelost zijn inmiddels):

* keyboard controlle failure

*No interupts from timer 0

* time date corrupt

* Run scu ubc versie

* geen floppy drive ide enz...

* no ide 0 ofzoiets

Nu zijn een aantal problemen wel bekent. Maar als alle kabels goedzitten enzo weet ik het ook niet meer.
Ik denk dat het gevolg fouten zijn. En zie die maar te vinden
Heeft iemand ervaring met deze fouten. UItgaande dat het gevolg fouten zijn.
Wat zou het zijn?
plz help :)
Moet over 5 dagen naar zwiterserland en moet die digitale foto's ergens op kunnen slaan :).
tnx

• Speedpete
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-08 11:30

Speedpete

was barman

merk, type etc.??

Voor keyboard zou je kunnen kijken of het connectortje er echt wel goed in zit. Heb er ervaring mee en als ze niet helemaal goed zitten doet ie het dus niet.

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

Verwijderd

Ik heb m'n laptop ook meerdere malen uit elkaar gehaald, en weer in elkaar gezet.
Omdat 1, ik een hd moest uitwisselen, 2 omdat het leuk is.

Maar je moet eerst kijken waar alle draadjes lopen.
1. Probeer eens of alle contactjes schoon zijn, dit wel nog wel eens een probleem zijn.
2. Kijk met een goed vergrootglas of fotolens naar alle contactjes die in je laptop zitten, mischien
zitten er een paar los. Heb ik last van gehad met de power naar m'n diskette drive. omdat ie een
paar schokken heeft gehad.

Verwijderd

Topicstarter
very tnx voor jullie reacties.
Ik had de bovenkant los gemaakt. Daardoor waren er 6 stekkertjes los geraakt.
Die zijn allemaal vast gezet. Geen van allen stekkertjes heeft te maken met het probleem :?
Ik had eerst geen beeld, dat heb ik verholpen door stekkertje schoon te maken. Maar met de hd & floppydrive b.v. is helemaal niks mee gebeurd.
Strange, but treu....
Moet ik dan nog steeds stekkertjes los gaan maken en schoonmaken?
Of is dit hopeloze klus?
very tnx nogmaals!