Ik ben een complete noob met dit soort dingen maar ik zal proberen uit te leggen wat ik bedoel. Als ik will downloaden met emule krijg ik een laag ID nummer. Ze zeggen dat ik dan de pporten moet open zetten ik geloof port 4662 en 4672 UDP of zo iets. Mijn vraag is hoe doe ik dit zon port forwarden of post open zetten ? heb al gezocht op het forum maar kon niet echt vinden hoe ik dit nou moet doen. Hoop dat iemand mij kan helpen
Verwijderd
Raad pleeg de handlijding. Staat het heel netjes in de handlijding en zocht al naar het topic over een e-tech router. Weet dat hij er is, maar de searche gaat denk ik niet ver genoeg terug
Dat is het juist ik weet niet waar ik moet zoekken en onder welke functie ik moet kijken gaat dit via virtal server of via NAT ? ik snap echt helemaal niets van router forwardind dus als iemand hat zou kunnen uit leggen zou dat erg makkelijk zijn
ik heb hier ook een e-tech router draaien en gebruik edonkey2000 (das bijna hetzelfde)
en heb afentoe last van een laag idee nummer. maar meestal is het goed.
heb ik een laag idee nummer, dan connect ik gewoon met een andere server.
en is het goed.
de juiste instellingen voor de e-tech zijn zo:

en dan natuurlijk bij redirect ip je eigen Lan ip invullen.
en dan de poorten instellen die ze zeggen.
voor edonkey2000 moest het zo.
en is het goed.

en dan de poorten instellen die ze zeggen.
voor edonkey2000 moest het zo.
[ Voor 20% gewijzigd door job op 17-02-2003 01:46 ]
Verwijderd
Het staat duidelijk in de handleiding maar, let op:Verwijderd schreef op 17 februari 2003 @ 01:32:
Dat is het juist ik weet niet waar ik moet zoekken en onder welke functie ik moet kijken gaat dit via virtal server of via NAT ? ik snap echt helemaal niets van router forwardind dus als iemand hat zou kunnen uit leggen zou dat erg makkelijk zijn
Open: [url=http://192.168.1.1/]E-tech Setup-Page
Klik op "Virtual Server".
Je krijgt nu een lijst te zien met poorten die je open en dicht kunt gooien! Zowel TCP als UDP.
Je vult de Port Range in, Redirect IP en klaar. (vergeet niet op "Apply" te klikken, vergat ik nog wel is
Uhhhh mijn menu ziet er heel anders uit ???????????????damster schreef op 17 February 2003 @ 01:34:
ik heb hier ook een e-tech router draaien en gebruik edonkey2000 (das bijna hetzelfde)
en is het goed.
[afbeelding]
maakt niet uit gewoon de juiste nummers invullen bij virtual server.
hmm. sorry, heb een verkeerde screenshot geplaatst.
het plaatje klopt wel, maar de poort nummers niet.
oke, plaatje klopt nu wel.
ik heb de e-tech broadband router.
misschien dat jij een ander hebt.
er zijn namelijk meerder routers.
hmm. sorry, heb een verkeerde screenshot geplaatst.
het plaatje klopt wel, maar de poort nummers niet.
oke, plaatje klopt nu wel.
ik heb de e-tech broadband router.
misschien dat jij een ander hebt.
er zijn namelijk meerder routers.
[ Voor 29% gewijzigd door job op 17-02-2003 01:45 ]
Dust bij host IP adres moet ik mijn Ip adres opgeven bij mij ? MIJN MENU GAAT ALS VOLGT [ID] [PUPLIC PORT] [PRIVATE PORT] [PORT TYPE] [HOST IP ADRES}
Ik heb even de hoofdletters uit je topictitels zoveel mogelijk vervangen, je vorige topic had je ook al last van een schreeuwerige topictitel en ben je er ook op gewezen. Ik wil je nu vriendelijk doch erg dringend verzoeken om voortaan een normale topictitel te verzinnen zonder hoofdletters, want het komt erg storend over.
Of het topic verder open moet blijven laat ik aan een IT-mod nader te bepalen
Of het topic verder open moet blijven laat ik aan een IT-mod nader te bepalen
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Verwijderd
Aangezien hier meer mensen zijn met een e-tech router, dacht ik even deze oude topic wakker te schudden. Ik heb net een kleine blauwe e-tech router gekocht met het idee om mijn oude Linux server te vervangen. Toch blijkt deze niet helemaal hetzelfde te kunnen, namelijk portforwarding. Het is inderdaad mogelijk om een poort door te lussen naar een andere PC in het LAN, maar om bijv. poort 80 door te laten naar poort 8080 in het LAN is weer net niet mogelijk. Iemand hier wat meer ervaring mee?
Ik ben al twee dagen bezig met m'n e-tech router en emule 0.29b
en dan vooral met de virtual server
ik heb het volgende ingevuld
protocol port range redirect ip
tcp 4660-4720 192.168.1.151 < is waar emule draait
udp 4660-4720 192.168.1.151
herstart/reboot/reset you name it hij wil niet
ik heb zelfs bij de DMZ host ook 192.168.1.151 in gevuldt
maar niks
want elkeer als ik bij
http://www.thedonkeynetwork.com/connection_test doet krijg ik een
timeout op m'n ip adress
onder ip/port filtering staan deze poorten ook open
op de laptop draait geen zonealarm dus het moet de router zijn
ook de firewall in windows xp pro is uit
en dan vooral met de virtual server
ik heb het volgende ingevuld
protocol port range redirect ip
tcp 4660-4720 192.168.1.151 < is waar emule draait
udp 4660-4720 192.168.1.151
herstart/reboot/reset you name it hij wil niet
ik heb zelfs bij de DMZ host ook 192.168.1.151 in gevuldt
maar niks
want elkeer als ik bij
http://www.thedonkeynetwork.com/connection_test doet krijg ik een
timeout op m'n ip adress
onder ip/port filtering staan deze poorten ook open
op de laptop draait geen zonealarm dus het moet de router zijn
ook de firewall in windows xp pro is uit
rjf, ik denk dat je je reply beter ergens in een topic in NT kunt posten, of eventueel in overleg met Koffie/Predator in een eigen topic. Want dit oude topic heeft een nogal beroerde openingspost, en had eigenlijk niet in I&T gehoord
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()