Creative Audigy 2 Raar Probleem

Pagina: 1
Acties:

• maversne
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-06 09:24
Mijn Pc die herkent me Geluidskaart niet meer, ik heb Windows XP, nou ja, helemaal niet meer herkennen wil ik niet zeggen maar hij doet het niet zoals hij zou moeten werken, nou ik ga hier wat plaatjes plaatsen waarop het probleem te zien is :

nou bij dit plaatje zie je dus me Apparaatbeheer, nou normaal gesproken moet er bij die Besturing voor geluid staan SB AUDIGY D800, nu staat het daar heel anders aangegeven.

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/Apparaatbeheer.JPG

NOu als ik nu Nieuwe geluidsdrivers van de Audigy 2 wil gaan installeren krijg ik dit te zien :

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/Foutmelding.JPG

ALs ik nou bij de Detectie van de Augidy 2 gaat testen krijg ik te zien van dat de Hardware niet kan detecteren, wie weet misschien wat ik moet doen om hem weer goed te krijgen, dit is niet leuk want nu doen niet al me boxen het, want ik heb een Audigy Inspire 6.1 erbij. Please geef me een goede raad wat ik nou moet gaan doen

PC Specification

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

haal de kaart eruit, boot windows een keer. plaats de kaart terug, maar in een anders pci slot en start weer een keer windows. Misschien helpt dat.

Als dat ook niet helpt moet je proberen en drivers die er nu op staan volledig te verwijderen.

• maversne
dit probleem is gekomen nadat me brander een beetje vaag had gedaan, en toen ik de pc opnieuw opstarte, niet op de goede manier, toen had ik het probleem ineens, daarvoor had ik het niet, ik zou echt niet weten wat dit nou kan zijn.

PC Specification

• maversne
iemand nog een idee wat het kan zijn ???

PC Specification

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:37

GaMeOvEr

Is een hork.

Al geprobeerd wat Fairy voorstelde?

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Ik heb zo'n vermoeden dat die kaart naar de tering is, zeker gezien het feit dat er een uitroepteken staat bij de 1394 Netwerkkaart staat.
De Firewire controller zit niet in de chip ingebakken, maar is gewoon een losse chip, die als standaard firewire controller wordt behandeld.

Kijk tijdens het opstarten in je PCI Device Listing eens of PCI Input Device wordt gezien, zo niet, kaart terugbrengen.
Heb deze geintjes op m'n werk al vaker gezien, iedere keer bleek die kaart defect

• The Champ
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-01-2024
Ik heb de kaart ook, maar dan met 4 boxen en 1 subwoofer.
Ik vink dit dan ook aan: 4/4.1
Maar dan kan ik de subwoofer niet regelen......... lijkt net of ie gewoon op 4 staat en niet op 4.1

Doe ik iets fout?? Heeft iemand het wel goed werkend gekregen onder 4.1??

The "real" Champ will always be The Champ

Pagina: 1