A busstation is where a bus stops,a trainstation is where train stops
On my desk, I have a workstation,
... No further comment.
Bijvoorbeeld XiG's AcceleratedX of Metrolink's Metro X Server
Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself
Ik nam aan dat je het wilde beperken tot free software...op zich best een 'foute' aanname om zonder er bij te zeggen te maken, maar okee
Verwijderd
Blackbox is gewoon een windowmanager, geen X server.SJR schreef op 16 februari 2003 @ 23:41:
hmm.... wat is dat blackbox dan oid? draait vaak op gentoo?
Verwijderd
ah, twas gwoon op directfb.org

directFB ga ik zeker eens van dichtbij bekijken (heb al gezien dat mijn videokaart wordt ondersteunt)
kan je DirectFB naast XFree gebruiken zodat je beiden kan gebruiken (niet op het zelfde moment)?
[ Voor 15% gewijzigd door moser op 17-02-2003 08:10 ]
A busstation is where a bus stops,a trainstation is where train stops
On my desk, I have a workstation,
... No further comment.
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
Verwijderd
(zelfde geldt in mindere mate voor vensters/windows)
En over schaduwen gesproken, het was gisteren gehacktdag
Verwijderd
maar je moet dit maar eens lezen: http://www.osnews.com/printer.php?news_id=1905
en dat transparantie is in dat gimp voorbeeld wel erg overdreden ja, maar ik zou me kunnen voorstellen dat mn terminal het op een fatsoenlijke manier had, zoals ik nu ook een soort van transparantie heb, dat vind ik dan wel handig om te hebben, maar ook niet iets wat ik per se mis idd