[Generals] Vage freezes

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• eelcoo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-08-2025
Ik heb het probleem met C&C Generals dat ik in een multiplayer game na ongeveer 20, 30 minuten een freeze krijg. Soms doet hij dit ook niet en kan ik normaal spelen. Dit heb ik zelfs als ik mijn videokaart onderclock (en ik heb hem niet overclocked). Ik heb ditzelfde probleem nog steeds met de 1.02 patch. Wie kan mij helpen???

btw, ik had het probleem in win98 icm detonator 41.09. Ik heb nu winXP geïnstalleerd, en ik heb nog steeds hetzelfde probleem (icm 42.86). Ik ga nu 41.09 WHQL maar weer gebruiken maar ik neem aan dat dit het probleem niet oplost aangezien ik in win98 deze drivers ook gebruikte. Weet iemand er wat op?

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07-2025

knightofn1

Don't say that word

genoeg hd ruimte ? stabiele Via moederbord drivers ?
geef eens wat meer specs joh :P

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
knightofn1 schreef op 17 February 2003 @ 01:17:
genoeg hd ruimte ? stabiele Via moederbord drivers ?
geef eens wat meer specs joh :P
In z'n sig staan genoeg specs :)
Kijk eens of je geheugen niet vol loopt waardoor je dus te weinig geheugen over hebt om te spelen. Of anders misschien de temperatuur van je processor oid.

The devil is in the details.

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07-2025

knightofn1

Don't say that word

ok dan zou het je onboard geluidskaart kunnen zijn
misschien slim om je bios te updaten als je dat nog niet gedaan had, kan wat issues met je geluidskaart oplossen. verder weet ik niet wat voor chipset op dat moederbord van je zit maar ik ga ervan uit dat je een via-chipset moederbord heb. nieuwste (certified) via drivers erop zetten wil nogal wat problemen verhelpen namelijk. verder is er nog een latency patch voor stotteringen tijdens het spelen maar daar heb jij geen last van geloof ik.
Of anders misschien de temperatuur van je processor oid.
dan zou hij er toch ook met andere spellen last van moeten hebben ?

[ Voor 13% gewijzigd door knightofn1 op 17-02-2003 09:54 ]

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-02 08:18

Pubbert

random gestoord

Ik heb het ook soms. Alleen bij multiplayer games. Na 1 a 2 uur hangt hij gewoon. Ik kan mn muis cursor nog 5 seconden bewegen (kan dan al nergens meer op klikken) en mn lan vrieden krijgen een error dat ik discconection error heb ofzoiets..) en na die 5 seconden hang de pc gewoon. Niets reageerd meer. De voeding en cooling is prima. Ik heb nix overclocked. Ook na de 1.02 patch bleef ik hetzelfde probleem hebben. Generals is het enige spel wat bij mij vast hangt. Ik heb het spel wel legaal, dus aan de cd's ligt het ook niet

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• Remi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-02 09:35

Remi

Moo!

Een vriend van me heeft hetzelfde probleem volgens mij. Dat gebeurt ook random en soms ook helemaal niet.

• eelcoo
weet iemand waar het nog meer aan zou kunnen liggen??? ik wil dit nl. wel ff gefixed hebben voor ik naar de winkel ga voor een andere serial :p

• eelcoo
kheb 15 gig vrij op C en 40 gig vrij op D dus dat zal t ook nie zijn, winXP SP1, via 4in1 4.45, detonator 41.09 atm

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-02 22:22

aapelite

Do the kirby!

het ligt aan de driver 42.86 die veroorzaakt probs met genrals
had ook freezes toen ik doe had. zoek de 42.68 die doet het zowiezo goed

• frennek
  • Laatst online: 02-12-2025
Ik had vreemde freezes om de 30 sec voor 5 sec. Dat is opgelost nadat ik DirectX 9 had geinstalleerd. Verder heb ik nagenoeg dezelfde specs als jij hebt ;).

• Da_RoNiN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-10-2025

Da_RoNiN

Oclama?

Dat klinkt als een geheugen/hdd/processor probleempje .
Zet je virtueel geheugen wat groter

Kenners weten waarom

Pagina: 1