Dag Mensen...
ik ben nieuw bij de case mod afdeling......ook aangestoken door het virus.
Na een hoop geblader door de case mod forums is het voor mij ook onvermijdelijk gebleken, de zaag zal erin moeten...........Nou dit is hem dus:

Mijn gamecompie, speciaal voor het gamen in elkaar geschroeft, technische specs:
Op het moment CPU op 35 graden en kast op 31
MSI KT3 Ultra 333 mobo
AMD 1800+ @ 1,53 (gaat nog omhoog)
1 plank 256 ddr 1 pank 512
maxtor 30 Gig 7200 (80 euro)
Hercules 3D Prophet Ati 9000 series 128 MB
El cheapo netwerkkaart El cheapo Brandertje
kast van een vriend voor een prikkie vanuit beverwijk. Ze worden in nederland nergens in de winkel verkocht, ben hem althans nog niet tegen gekomen.
Nog te doen: een docking station voor de camera, brander spuiten zilvermetalic en een hap uit mijn brander als het kan. Heb er een plexiglas plaat aan de bovenkant over gemaakt. Past ie niet...mobo te groot voor de kast
Iemand nog ideeen of opmerkingen? ik hoor het graag me eerste mod dus.....
ik ben nieuw bij de case mod afdeling......ook aangestoken door het virus.
Na een hoop geblader door de case mod forums is het voor mij ook onvermijdelijk gebleken, de zaag zal erin moeten...........Nou dit is hem dus:

Mijn gamecompie, speciaal voor het gamen in elkaar geschroeft, technische specs:
Op het moment CPU op 35 graden en kast op 31
MSI KT3 Ultra 333 mobo
AMD 1800+ @ 1,53 (gaat nog omhoog)
1 plank 256 ddr 1 pank 512
maxtor 30 Gig 7200 (80 euro)
Hercules 3D Prophet Ati 9000 series 128 MB
El cheapo netwerkkaart El cheapo Brandertje
kast van een vriend voor een prikkie vanuit beverwijk. Ze worden in nederland nergens in de winkel verkocht, ben hem althans nog niet tegen gekomen.
Nog te doen: een docking station voor de camera, brander spuiten zilvermetalic en een hap uit mijn brander als het kan. Heb er een plexiglas plaat aan de bovenkant over gemaakt. Past ie niet...mobo te groot voor de kast
Iemand nog ideeen of opmerkingen? ik hoor het graag me eerste mod dus.....