Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[CM] Silverstyle mod

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dag Mensen...

ik ben nieuw bij de case mod afdeling......ook aangestoken door het virus.
Na een hoop geblader door de case mod forums is het voor mij ook onvermijdelijk gebleken, de zaag zal erin moeten...........Nou dit is hem dus:

Afbeeldingslocatie: http://www.buizen.net/1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.buizen.net/2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.buizen.net/3.jpg

Mijn gamecompie, speciaal voor het gamen in elkaar geschroeft, technische specs:

Op het moment CPU op 35 graden en kast op 31

MSI KT3 Ultra 333 mobo
AMD 1800+ @ 1,53 (gaat nog omhoog)
1 plank 256 ddr 1 pank 512
maxtor 30 Gig 7200 (80 euro)
Hercules 3D Prophet Ati 9000 series 128 MB
El cheapo netwerkkaart El cheapo Brandertje

kast van een vriend voor een prikkie vanuit beverwijk. Ze worden in nederland nergens in de winkel verkocht, ben hem althans nog niet tegen gekomen.

Nog te doen: een docking station voor de camera, brander spuiten zilvermetalic en een hap uit mijn brander als het kan. Heb er een plexiglas plaat aan de bovenkant over gemaakt. Past ie niet...mobo te groot voor de kast :(

Iemand nog ideeen of opmerkingen? ik hoor het graag me eerste mod dus.....

Verwijderd

Ziet er al netjes uit misschien nog een tweede CCFL lampie erbij in of een HDD VU meter das ook altijd toch natuurlijk

• Flippie Flink
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:44
Mooie mod, maar zit daar op het plaatje rechtsboven nou een fannetje achter een deurtje?

Verwijderd

Topicstarter
ja een fan maar moet nog ff een paar gaten erin boren i.v.m de aanzuigende lucht als het deurtje dicht gaat heeft ie moeite met zuigen.

• Paul C
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:03
1 waar heb je een brander voor nodig in speciaal voor het gamen pc?
2 waar heb je een docking station voor nodig in een speciaal voor het gamen pc?
3 kun je de fan achter dat deurtje ook uit zetten, lijkt me nl. weinig effect hebben als het deurtje dicht is?
4 ik vind de fotos zo maar irritant, maar wel snel...
5 coole vorm voor het raam
6 je bent het klepje van je FDD nog vergeten te spuiten
conclu: vind hem wel mooi maar toch wel standaard op die fan achter dat deurtje na (of dat nou nuttig is of niet)

• Flippie Flink
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:44
subtiel deze post hierboven (van pcmadman) maar lijkt me inderdaad wat logischer om een gat te maken in het deurtje met fingergaurd erin ofzo.

Verwijderd

Topicstarter
1 brander had ik over:)
2 ik zit achter deze het vaakst vandaar
3 moet daar dus nog wat op vinden
4 zal wel ff een keer andere foto's erbij op zetten
5 tja mijn voeding hoef ik nie in het zicht
6 helemaal gelijk in had die over het hoofd gezien:)

wordt vervolgd met pics...

• Thunderman_303
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:58

Thunderman_303

Watercooled Thunder-Li

Wel leuk, maar mis een paar dingen/heb een paar opmerkingen.
pcmadman style :) :
1- Ik mis blauwe leds voor power en HD (vindt ik persoonlijk mooier)
2- Waarom een Intel stickers als je een AMD in je systeem hebt zitten? (nofi)
3- Gewaagde kleur, volgens mij lastig om te spuiten, maar is zeer goed gelukt.
4- Foto van de binnekant (hoort ook netjes te zijn imo)

Thumbs up! ;)

Niet te veel foto's maken, anders wordt deze gesloten, kijk even in de faq (ook nofi)

typo: stickers :)

[ Voor 6% gewijzigd door Thunderman_303 op 16-02-2003 22:18 ]

Mijn nieuwe Thunder-Li Specs

Verwijderd

Mooi gedaan, misschien is het inderdaad leuk om een fingerguard achter het deurtje te maken, als dat WEL past :)

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2003 22:43 ]

• DoD Cerberus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06 21:49

DoD Cerberus

blabla!

Verwijderd schreef op 16 February 2003 @ 22:42:
Mooi gedaan, misschien is het inderdaad leuk om een fingerguard achter het deurtje te maken, als dat WEL past :)
achter het deurtje? IN het deurtje

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

• 1st_Ro
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-01-2022
Leuk detail : Intel inside sticker op de voorkant en een AMD er in ;) Voor de rest een leuk modje, maar zoals de TS zelf al zegt : een gat voor die fan is wel erg handig ja :)

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

De titel van dit topic is niet in overeenstemming met de geldende policy:
Nieuwe policy m.b.t. reacties in CME-showtopics

Een titelchange kun je aanvragen in Schop een Modje, waarna dit topic weer open kan.

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

... En weer open met een nieuwe titel :)

Verwijderd

Mooi gemod voor je eerste mod! Erg cool gedaan alleen zou ik wel de leds vervangen voor blauwe. Leuke vorm raampie trouwens!
Verwijderd schreef op 16 februari 2003 @ 21:57:
Ziet er al netjes uit misschien nog een tweede CCFL lampie erbij in of een HDD VU meter das ook altijd toch natuurlijk
Volgens mij zitten er twee CCFLs in, kan aan mij liggen hoor, dat ik dubbel zie, maar kijk eens op het onderste plaatje in het midden. ;)

Offtopic:
Handig, om meerdere plaatjes in een plaatje te zetten, kun je er veel meer kwijt in drie plaatjes. :)

Verwijderd

Topicstarter
ik ga niet in de deur zagen is van plastic, ik zat zelf te denken om de lucht aanvoer van onder of achteruit de kast weg te nemen met een plexiglazen buis (als deze bestaan).

Btw ik heb de kast niet zelf gespoten, hij was al in metallic kleur die hij heeft, dus hij was al erg mooi maar mijn decoupeerzaag moest gebruikt worden.

Enne die 2 intel stickers gaan er nog af ;) ....zat eerder een dual p933 in :) vandaar die stickers, en yep 2 CCFL's, je krijgt er tegenwoordig 2 voor de prijs van 1

Ik wil hem deze week afmaken dus kom op met die suggesties!!! 8)7 brainstorm!
Pagina: 1