Heb vanmiddag nieuwe detonators geinstalleerd, was ineens mijn hele windows config naar de hel. Geluidskaart was weg, USB controller deed het niet en een game als Splinter Cell die die kaart gebruikt starte niet op. Ik heb mijn windowsconfig inmiddels weer op orde, maar de kaart doet nogsteeds rot. Splinter Cell doet het dus nogsteeds niet, dus ik DXDIAG runnen, en bij directdraw begint ie al behoorlijk te flippen op het moment dat hij fullscreen gaat. Dan is ie 5 minuten zwart, dan komt heel snel dat blokje, en dan is hij weer een paar minuten zwart. Overschakelen van resolutie doet hij 50 seconden over, dat is dus 10 keer te lang. Ligt dit aan de detonators? En kan ik misschien proberen om oude dets te installeren? Waar zijn die dan te vinden?
ow, en de error die splinter cell geeft , mocht dat iemand iets zeggen, (SC deed het voor de update wel btw):
ow, en de error die splinter cell geeft , mocht dat iemand iets zeggen, (SC deed het voor de update wel btw):
<?int?Core.Errors.PackageNotFound?>
<?int?Core.Errors.History?>: UObject::SafeLoadError <- UObject::StaticLoadClass <- UGameEngine::Init <- InitEngine