Toon posts:

[GeForce 3 Ti 200] Nieuwe detonators doen rot

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb vanmiddag nieuwe detonators geinstalleerd, was ineens mijn hele windows config naar de hel. Geluidskaart was weg, USB controller deed het niet en een game als Splinter Cell die die kaart gebruikt starte niet op. Ik heb mijn windowsconfig inmiddels weer op orde, maar de kaart doet nogsteeds rot. Splinter Cell doet het dus nogsteeds niet, dus ik DXDIAG runnen, en bij directdraw begint ie al behoorlijk te flippen op het moment dat hij fullscreen gaat. Dan is ie 5 minuten zwart, dan komt heel snel dat blokje, en dan is hij weer een paar minuten zwart. Overschakelen van resolutie doet hij 50 seconden over, dat is dus 10 keer te lang. Ligt dit aan de detonators? En kan ik misschien proberen om oude dets te installeren? Waar zijn die dan te vinden?

ow, en de error die splinter cell geeft , mocht dat iemand iets zeggen, (SC deed het voor de update wel btw):
<?int?Core.Errors.PackageNotFound?>

<?int?Core.Errors.History?>: UObject::SafeLoadError <- UObject::StaticLoadClass <- UGameEngine::Init <- InitEngine

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Probeer idd weer een oudere versie van de drivers. Die zijn o.a. te vinden op http://www.guru3d.com :)

Verwijderd

Topicstarter
Maar geen idee wat het kan zijn? geforce 3 moet toch gewoon op nieuwe drivers kunnen draaien? Moet ik trouwens eerst detonator destroyer oid draaien of nie?

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
draai je windows 98 ? daar heb ik deze problemen ook wel eens mee gehad namelijk.. zelf heb ik de nieuwste nog niet getest ik draai er 1 van de 40.xx range. dus hij moet wel normaal werken

Verwijderd

Topicstarter
hmm, vond nog een ouwe 30 det op mijn HD, ff getryed, die doet het iig, enige wat nog rot doet is Splinter Cell. Nu maar versienr opvoeren tot ie vastloopt :) Iig thanks voor de link, maar ik vraag me toch af waarom die demo het ineens nie meer doet.

edit:
Ow, mijn directx is om een of andere bizarre reden terug naar het jaar nul. Vaaaag

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2003 21:46 ]