Toon posts:

UT+Armyops

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,

Als ik bij de 2 bovenstaande spellen probeer alle servers te zoeken die door de masterserver gezien worden klapt mijn eigen DNS eruit ofzo. Of hij stopt met server bijvoegen. Als ik daarna het spel stop om te kijken of me internet het nog doet vertikt ie dat. Ik kijk dan of ik nog op een pagina kan komen. werkt niet. Maar reeds tot stand gemaakte verbindingen blijven wel doorgaan. Dus dat betekend dat me DNS eruit ligt? Ik heb een netwerk van 4 computers. Bij de andere computers geeft het geen problemen. En zie ik ook niet dat de pagina's niet meer gezocht kunnen worden.

Heeft iemand een oplossing voor dit probleem?
Of heeft iemand dit ook gehad?

bedankt alvast,

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ten eerste is het wel erg verstandig als je erbij vertelt wat voor een verbinding je hebt en of er nog verschil zit tussen de internet instellingen, zit er nog een firewall tussen (als je die uit zet, indien mogelijk, werkt het dan wel/niet? :?), etc.

Ten tweede, de DNS server plat. Dat lijkt me eigenlijk niet. Van de masterserver krijg je een zooi IPs die door UT wordt gepingt. Die IPs heb je dus al, de DNS server is dus dan niet meer nodig.

En wat het wel is zou ik zo niet weten :X

[ Voor 7% gewijzigd door kamerplant op 16-02-2003 21:22 ]

🌞🍃

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb chello. Maar het rare is dat bij mij broertje geen probleem is. als mijn internet eruit ligt.

Verwijderd

Topicstarter
*schop*

Aub niet je eigen topic omhoog schoppen voor 24uur na de laatste reply.

[ Voor 88% gewijzigd door M@NIC op 18-02-2003 07:39 ]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:34
Heb je dit ook bij andere spellen? En probeer anders eens bij je broertje of je UT online kan spelen. Als het daar gaat kan je de instellingen vergelijken/overnemen :)

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
instellingen zijn allemaal het zelfde. Ik snap niet waarom ik geen masterservers kan queren. Maar hij kan het wel. en krijgt geen problemen met starten.
Pagina: 1