Hoe kan ik mn aantal posts bekijken per forum, dus bijvoorbeeld hoeveel in spielerij en hoeveel in V&B..?
Niet...
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Niet, dat kunnen de modjes alleen. Je kan wel searches per forum doen en met de hand gaan tellen, dan weet je het aantal *topics* waarin je hebt gereageerd.
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
zo graag hoef ik het ook weer neit te weten..(1100+ posts is tog best veel..omte tellen)chem schreef op 16 February 2003 @ 21:04:
Niet, dat kunnen de modjes alleen. Je kan wel searches per forum doen en met de hand gaan tellen, dan weet je het aantal *topics* waarin je hebt gereageerd.
Het is ook niet zo heel boeiend om dat te weten. Natuurlijk zijn er wel mensen die stats leuk vinden en/of er waarde aan hechten, maar echt veel heb je er niet aan
vandaar dat het dus ook niet is ingebouwd
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
uhm Luna: der is nog wel een reden, het is knijterzwaar
net ff bij mezelf getimed met >19k posts
met een timeout na 2:05m en dan een refresh nog 50 seconden verder weet ik na ong 3 minuten!!!! pas mijn stats
stel je voor dat 10 mensen dat tegelijk opvragen, dan kan je de toko wel sluiten
met een timeout na 2:05m en dan een refresh nog 50 seconden verder weet ik na ong 3 minuten!!!! pas mijn stats
stel je voor dat 10 mensen dat tegelijk opvragen, dan kan je de toko wel sluiten
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
niet erg interessant en het is zwaar voor de server, okay, ik begrijp hetD2k schreef op 16 februari 2003 @ 21:18:
Stats zijn altijd leuk
Volgens mij is dat ook de reden (of iig een belangrijke) dat die functionaliteit modonly isD2k schreef op 16 February 2003 @ 21:18:
Pagina: 1