Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Welke GPRS provider?

Pagina: 1
Acties:

• GoEV6
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:23
Ik heb nu GPRS via Ben.

Als ik een spelletje wil downloaden van de site van nokia krijg ik de melding dat het bestand niet goed is of zo :S

Ik denk dat ben een datalimiet heeft of zo.

Weet er iemand een goede GPRS provider die gratis is en daar de instellingen voor heeft?

• MVC
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-12-2022

MVC

je hoeft toch niet meteen over te stappen naat een andere provider, heb je je instellingen al geconteroleerd ? Heb je de helpdesk al gebeld ?

en een Gratis GPRS provider is er niet want je moet gewoon altijd bestalen voor je data :(

• GoEV6
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:23
MVC schreef op 16 februari 2003 @ 21:08:
je hoeft toch niet meteen over te stappen naat een andere provider, heb je je instellingen al geconteroleerd ? Heb je de helpdesk al gebeld ?

en een Gratis GPRS provider is er niet want je moet gewoon altijd bestalen voor je data :(
Ja heb die instellingen via een smsje van Ben zelf dus dat zal wel goed zitten.

• jvo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-10-2023

jvo

geen commentaar

GoEV6 schreef op 16 februari 2003 @ 22:08:
[...]

Je hebt bij Ben geen data-limiet. Logisch, want zonder GPRS-abonnement betaal 25 eurootjes per MB.

Om welke java midlet gaat het? Er staan her en der java midlets online die niet helemaal juiste bestanden hebben. Die doen het prima op de ene telefoon, maar niet op andere zonder wat aanpassingen. Ik heb gemerkt dat mijn 7210 (dus ook de 6610) vrij kieskeurig is qua midlets...

Een voorbeeld:
In een .jad bestand moet bij de 7210/6610 tot op de byte nauwkeurig de grootte van het bijbehorende .jar bestand staan, anders doet ie het gewoon niet. Andere telefoons negeren dit waarschijnlijk, omdat het eigenlijk niet boeiend is...

Verwijderd

GoEV6 schreef op 16 February 2003 @ 22:08:
[...]

probleem ligt vast niet aan Ben, dat spellen, ringontones e.d. downloaden gaat nooit echt vlekkeloos...