[hydravision] extend desktop naar links?

Pagina: 1
Acties:

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:52

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter
Ik ben net aan het testen met een dual display setup verbonden aan mijn Radeon 8500 Pro. Ik gebruik hier Hydravision voor. Ik krijg het extenden van mijn desktop en het klonen wel aan de praat maar zit met een ander "probleem". Als ik mij desktop extend naar mijn 2e monitor (die LINKS van mijn "hoofd" monitor staat) kan ik alleen maar op deze extended komen door mijn muis rechts vanaf het scherm van de primaire monitor te bewegen. Omdat de extended monitor links staat wil ik dit graag omdraaien. Ik heb alle documentatie al gelezen en de search helemaal uitgeput maar kan niet vinden of dit uberhaubt mogelijk is. Wie helpt?

Edit: dit alles is onder winxp prof.

[ Voor 6% gewijzigd door Bor op 16-02-2003 20:20 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ga naar: Beeldschermeigenschappen en dan het tabblad instellingen. Daar zie je 2 monitoren staan (1 en 2). Nu kan je ze zo verslepen hoe ze in het echt staan. Dus je kan zo de rechter naar links slepen en dan zal (na op toepassen geklikt te hebben) je bureaublad naar links doorlopen :)

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:52

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter
Pollewob schreef op 16 februari 2003 @ 20:55:
Ga naar: Beeldschermeigenschappen en dan het tabblad instellingen. Daar zie je 2 monitoren staan (1 en 2). Nu kan je ze zo verslepen hoe ze in het echt staan. Dus je kan zo de rechter naar links slepen en dan zal (na op toepassen geklikt te hebben) je bureaublad naar links doorlopen :)
Thanks! Dat is inderdaad precies wat ik bedoel! Jammer dat het niet in de manual staat (of ik heb eroverheen gelezen). Anyway, thanks!

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum