op dit moment ben ik suse 8.0 aan het proberen te installeren maar elke keer als ie de partition check gaat doen blijft ie hangen!. Ik heb al in de suse support db gekeken (ook trouwens in dit forum gezocht, maar is me niet duidelijker geworden) en daar stond dat ik de floppy drive moet aanzetten! En die staat al, volgens mij aan, bij first boot device staat de floppy. In het menu Advanced Bios Features komt het onderwerp Boot Up Floppy Seek helemaal niet voor en ik las dat je hem hier juist kan aanzetten. Dma staat, volgens linux, op 33 maar in de bios staat de 66 versie aan (?!). Cursor blijft knipperen bij HDe.
Configuratie:
Hda: Sony DVD rom
Hde: Maxtor 91366u4 (13gb,), gepartitioneerd (1004mb is Fat32 en de rest is niet ingedeeld omdat linux dit kan/moet doen)
Intel Celeron 466 op een Abit BE6-II V1.0 (dit met de meest recente bios, de 1.25 versie)
HPT366 Controller.
Heeft iemand hier een mogelijke oplossing voor?
Configuratie:
Hda: Sony DVD rom
Hde: Maxtor 91366u4 (13gb,), gepartitioneerd (1004mb is Fat32 en de rest is niet ingedeeld omdat linux dit kan/moet doen)
Intel Celeron 466 op een Abit BE6-II V1.0 (dit met de meest recente bios, de 1.25 versie)
HPT366 Controller.
Heeft iemand hier een mogelijke oplossing voor?
[ Voor 4% gewijzigd door topper007 op 16-02-2003 20:28 ]