IRC Client

Pagina: 1
Acties:

• _Menno_
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-07 22:45
Ik ben opzoek naar een IRC client die ik op een Windows server kan installeren en vervolgens vanaf een werkstation kan bedienen.

Dit zou voormij als voordeel hebben dat ik op een werkstation in een queue kan gaan staan en dat ik daarna het werkstation weer kan afsluiten terwijl de server in de queue blijft staan tot het bestand wordt aangeboden.

Kent iemand zo'n programma?

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09-2025
mIRC en dan met VNC :?

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-07 16:55

jep

Je moet een bouncer installeren op je servertje, of bij iemand anders op z'n servertje. Die zijn daarvoor.

• _Menno_
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-07 22:45
nee dat vind ik niet handig. Ik heb wel zo'n programma op de server geinstalleerd, maar dat werkt niet prettig.
jep schreef op 16 February 2003 @ 19:52:
Je moet een bouncer installeren op je servertje, of bij iemand anders op z'n servertje. Die zijn daarvoor.
Een bouncer werkt toch alleen als een soort proxy server? die stuurt de gegevens dus alleen door (of heb ik het verkeerd)

[ Voor 63% gewijzigd door _Menno_ op 16-02-2003 19:55 ]

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-07 16:55

jep

Op een bouncer kun je ook online blijven terwijl je machine uit staat. Als je weer naar de bouncer connect klimt hij er als ware weer in, en kun je weer babbelen. Ondertussen ben je niet weg geweest (niet zichtbaar).

Da's wat bouncers ook kunnen, dus. :)