Toon posts:

probleem met Ati radeon 9500

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gister had ik een ati radeon 9500 gekocht, had hem meteen geinstalleerd, met nieuwste drivers ati catalyst 3.1 (met wat probleempjes:)) en alle spellen draaiden goed zonder haperen en goede graphics, toen ik vandaag weer ging spelen begon hij gek te doen, er verschenen allemaal balken door het spel, witte vlakken ertussendoor en nu krijg ik alleen zoiets:

Afbeeldingslocatie: http://photos.msn.com/imageserver/image.aspx?Image=HcZNnT9kkUhNCeUkLCtcBNmDvNTj*tjoLSO9uGe6fbpD4wD6YY08wsKIVRLEMO9GuiYkunJi!GOZ0IplyjDE6SaGJdKJtYQXSN4ZRzZrptXWzywyw4AcfQv3JauUgq23IGc5zhvQRzlhEhUkTE4sPQ$$

ik heb de drivers opnieuw geinstalleerd maar dit helpte ook niet.
kan iemand mij verder helpen om dit probleem op te lossen?

mijn specs:
hp pavilion mx70
1600+ amd atlon xp
256 sdram
ati radeon9500

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2003 19:35 ]

Verwijderd

Heb je je kaart omgebouwd tot een Radeon 9700? Zie ATI Radeon 9500 rebuild --> 9700 (PRO) - Deel 3

Verwijderd

Topicstarter
helemaal niks mee gedaan

Verwijderd

Heb je dit nu met al je spellen? Dan vrees ik dat je maar garantie moet claimen, het geeft namelijk aan dan de bus van je geheugen niet in orde is.

Verwijderd

Topicstarter
ja met alle spellen zelfs met UT game of the year:/

• pisart
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Als je totaal niks gedaan hebt met je kaart ga gewoon terug naar je leverancier en claim garantie.

Verwijderd

Voor de zekerheid kun je het best nog even de kaart in een ander systeem testen, maar ik weet bijna wel zeker dat het daar ook zo is. Dus garantie vragen.

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-05 18:21
Catalyst 3.0 ook al eens geprobeerd? www.rage3d.com
Pagina: 1