i & t Topic: Telefoon kabel maken

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikkes
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:30

ikkes

In diepe rouw

Topicstarter
Topic: Telefoon kabel maken (Sorry weet niet meer hoe ik er een link van maakt) Kijk in deze topic zie je dus hoe het ook kan. Iemand vraagd iets en krijg andwoord en op welke worden hij de seacht moet gebruiken. _/-\o_ En daarna een positief slotje.
Kijk als we allemaal zo reageren komen we veel verder als met het verhaal dat het niveau hier daald.
Waarom ik het hier neerzet?. Gewoon omdat ik vind dat ook positieven dingen gemeld mogen worden.

People who ask, `Can I ask you a question?' don't really give you a choice, do they?
Live long and prosper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
ikkes schreef op 16 februari 2003 @ 19:28:
(Sorry weet niet meer hoe ik er een link van maakt)
Gewoon de url van het topic neerzetten. Dan komt er vanzelf de topictitel te staan :)

of

code:
1
[url=www.huppeldepup.com]Huppeldepup[/url]

dat wordt dan:

Huppeldepup

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Ik kan de sluitmessage niet echt bijzonder vinden, maar als een andere user vriendelijk naar de search wijst is de mod ook weer blij/stuk vriendelijker. Dat valt wel op.

Het is de :) die het doet.

-offtopic-
@ breadfan: je kan ook de code [plain][plain]www.linknaarsite.nl[/][/] doen.
Staat wat netter dan [plain]
code:
1
www.linknaarsite.nl
[/].

[ Voor 36% gewijzigd door Resistor op 16-02-2003 21:21 ]

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikkes
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:30

ikkes

In diepe rouw

Topicstarter
Ging ook niet om de sluit mesage maar van de user. Die gaf een oplossing en ook gelijk waarop je moet zoeken. Want ik denk dat dat heel vaak voorkomt. Dat je gewoon op de verkeerde woorden zoekt.
En het slotje was nu niet van dat is zelf op te zoeken dus dicht. Kwam bij mij heel positief over. En ook van zo kan het ook.
Wij als users bepalen het niveau hier. Als we (wat in iemands ogen simpel is) zo beandwoorden kan iederreen verder zonder boos te worden.
Ga oefenen met links plaatsen. LOL Kijk ook dit is simpel. Maar je moet het wel weten he. En ik krijg nu netjes uitleg hoe het moet inplaats van dat is met google te vinden.

People who ask, `Can I ask you a question?' don't really give you a choice, do they?
Live long and prosper.