Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Ik zoek op alle topics van een bepaalde topicstarter in de Huiskamer.
Dat lijkt te werken.
Ga ik dan naar pagina 2 van de zoekresultaten, dan verschijnen er gewoon topics die er totaal niks mee te maken hebben, en heb ik ook ineens veel meer results.
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
dreeke schreef op 16 February 2003 @ 19:11:
Ga ik dan naar pagina 2 van de zoekresultaten, dan verschijnen er gewoon topics die er totaal niks mee te maken hebben, en heb ik ook ineens veel meer results.
Had ik ook zoiets, [rml][ search op topicstarter] foute resultaten[/rml]
m-m schreef op 16 February 2003 @ 19:13:
[nohtml]
[...]
[/nohtml]
Had ik ook zoiets, [NOHTML][rml][ search op topicstarter] foute resultaten[/rml][/NOHTML]
Heb mijn uitleg er even bij gepost.
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Raku
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
If it's just us, it seems like an awful waste of space
Gebruik je soms Opera? Daarbij springt het forum waarin je zoekt na de eerste pagina terug op MED. Het schijnt iets te maken te hebben met een incompatibiliteit in javascript tussen IE en Opera.Eth3r3al schreef op 16 February 2003 @ 20:46:
Hmm , hij lijkt er hier ook uit te liggen... En hij geeft soms dingen uit MED terwijl ik iets zoek wat daar nieteens instaat
Sorry hoor, je kan ook wat minder laag dunkend doen.HurrI schreef op 17 February 2003 @ 01:46:
het blijft een gekloot met die search he.. tsjongejonge... ik heb de hierboven beschreven problemen ook diverse malen gehad. Word er zo moe van...
De afgelopen maanden heeft de omega search perfect gewerkt, er zijn nu door de implementatie in react gewoon wat opstart probleempjes, dit zal je met iedere wijziging/update van een software pakket eigenlijk wel houden.
GoT is nog altijd een gratis dienst en de mensen werken gratis voor jou om jou zoveel mogelijk plezier te geven, daar kan jij wmb. best wel wat respect voor hebben.
Verwijderd
Search op pagina 2 zoekcriteria kwijtraken ... uhn, .. dat gebeurt me met ..polaris schreef op 17 February 2003 @ 07:43:
[...]
Gebruik je soms Opera? Daarbij springt het forum waarin je zoekt na de eerste pagina terug op MED. Het schijnt iets te maken te hebben met een incompatibiliteit in javascript tussen IE en Opera.
1: in of uitloggen is irrelevant
2: mozilla / pheonix / netscape / ie5 / ie6 maakt niet uit.
Lijkt me dan elders .. en niet javascript incompatibiliteit.
En dat is gewoon op dit moment super irritant

Wat ik eigenlijk het gekke vind, is dat het gewoon de zelfde searchengine schijnt te zijn als de Omega, maar waarom werkt deze dan zo ontzettend slecht?
🌞🍃
Verwijderd
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 22:38
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
HurrI schreef op 17 February 2003 @ 01:46:
het blijft een gekloot met die search he.. tsjongejonge... ik heb de hierboven beschreven problemen ook diverse malen gehad. Word er zo moe van...

Is al 100 keer gezegd, maar voor jou nog een keer:
De search is perfect!
Alleen 2 puntjes waar de makers niks aan kunnen doen:
• Users die niet weten hoe ze moeten zoeken
• De enorme database van GoT, vind maar is zo'n database en maak daar een goede snelle search voor die om kan gaan met zo'n database
Dus als je het beter kan, ga je gang.....En anders niet zo negatief

Mijn mening over deze search. Ik vond de "oude" omega search makkelijker en sneller (nu duurt een zoekactie echt lang) beter werken. Er zijn dus wat dingen veranderd wat ik helaas jammer vind. Van mij mag de oude omega search ernaast
[ Voor 20% gewijzigd door We Are Borg op 17-02-2003 12:28 ]
myReact is ook wat verbeterd (nog niet op alle servers gesynced, F5 een paar keer wellicht)
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
- We Are Borg
Search gaat hier snel, kan aan verbinding gisteren gelegen hebben of de aanpassingen.
HurrI schreef op 17 February 2003 @ 01:46:
En ik word zo moe van dat soort replies...
Anyway, die paginerings bug is opgelost.
Dezelfde engine heeft niet noodzakelijkerwijs dezelfde aansturing. Iig zat er een bug in de aansturing die de load volgens mij redelijk negatief beinvloede, of het nu beter is weet ik niet, hopelijk welDataBeest schreef op 17 February 2003 @ 12:03:
ieuw: Total: 51.22
Wat ik eigenlijk het gekke vind, is dat het gewoon de zelfde searchengine schijnt te zijn als de Omega, maar waarom werkt deze dan zo ontzettend slecht?
Euh.... de externe omega search ~= de interne omega search...Verwijderd schreef op 17 February 2003 @ 12:10:
Ja ik vondt die Externe Omega search veel handiger...hier krijg je gelijk 300.000 zoekresultaten
Als je hier wat anders kreeg komt dat door die bug in de paginering, niet door iets anders lijkt me...
Sneller is dus hopelijk nu opgelost, het is niet zo dat we iets expres langzamer maken ofzo hoorWe Are Borg schreef op 17 February 2003 @ 12:27:
Mijn mening over deze search. Ik vond de "oude" omega search makkelijker en sneller (nu duurt een zoekactie echt lang) beter werken. Er zijn dus wat dingen veranderd wat ik helaas jammer vind. Van mij mag de oude omega search ernaast

- We Are Borg
JohACM schreef op 17 February 2003 @ 12:34:
Sneller is dus hopelijk nu opgelost, het is niet zo dat we iets expres langzamer maken ofzo hoor
Ik dacht alleen dat door de intergratie van de omega search het allemaal veel langzamer was geworden en zag het voordeel dan ook niet. Maar snelheid is inderdaad nu perfect
Er is gezocht op:
Dat is alleen nog leeg, altijd kritiek he die users
Ik kan nu ook weer op mijn naam klikken en dan meerdere pagina's terug gaan in mijn history, super!
[ Voor 19% gewijzigd door We Are Borg op 17-02-2003 12:37 ]
Help me dan a.u.b.We Are Borg schreef op 17 februari 2003 @ 12:27:
Is al 100 keer gezegd, maar voor jou nog een keer:
De search is perfect!
Alleen 2 puntjes waar de makers niks aan kunnen doen:
• Users die niet weten hoe ze moeten zoeken
Mijn meest gebruikte toepassing van de search is een checkup op de status van topics waarin ik het gereplied, maar die niet in mijn standaard-rijtje van forums zitten.
Ik ga naar de search (simpel/uitgebreid maakt niet uit) :
klop "mvdejong" in in het "Poster:"-veld;
zet het "Sorteer op:" veld op "datum laatste posting".
Het resultaat is nog geen 200, waarvan :
- geen in dit jaar
- 4 in 2002
Wat doe ik dan fout, de oude Omega deed het perfect.
The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large
http://search.gathering.tweakers.net/forum/find/poster/9122
(klikken op je naam bovenin het forum of naast je replies)
waarom ie dat niet goed vind weet ik trouwens niet.
[ Voor 15% gewijzigd door ACM op 17-02-2003 13:02 ]
- We Are Borg
* We Are Borg krijgt dat ook niet voor elkaar hiermvdejong schreef op 17 februari 2003 @ 12:47:
[...]
Help me dan a.u.b.
Mijn meest gebruikte toepassing van de search is een checkup op de status van topics waarin ik het gereplied, maar die niet in mijn standaard-rijtje van forums zitten.
Ik ga naar de search (simpel/uitgebreid maakt niet uit) :
klop "mvdejong" in in het "Poster:"-veld;
zet het "Sorteer op:" veld op "datum laatste posting".
Het resultaat is nog geen 200, waarvan :
- geen in dit jaar
- 4 in 2002
Wat doe ik dan fout, de oude Omega deed het perfect.

Je kan er een bug melding van maken. En zoals ACM al zegt, klik op je naam
als ik zoek op geen (toch best een handige zoekterm soms) dan ver