laptop valt steeds uit

Pagina: 1
Acties:

• ebborazor
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09-2022
heej,

Mijn vriend heeft een netwerkje aangelegt tussen een pc en zijn laptop. Tijdens het installeren schijnt er iets fout te zijn gegaan met de accu. "De accu liep heel snel leeg". Hierna duurde het vier uur voordat de accu weer opgeladen was.
Aan het begin leek het net ofdat er niks fout was gegaan. Maar vandaag valt het ding, de laptop, telkens uit. Het lijkt net ofdat de stroom er dan eventjes helemaal af is.
Het is nou zelfs zo erg dat hij, het ding, de laptop, 5 seconden naar het opstarten uitvalt. Ik kan overigens nog wel in de bios komen. Als ik hem daar in laat staan crasht die niet.
Dit probleem doet zich ook voor wanneer de accu eruit is en gewoon aangesloten op het stopcontact is.

Iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn (software/hardware)

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:26

Harrie

NederVlaming

je kan proberen hem een keer te booten met een CD, ff kijken of ie dan ook zo snel weer uit gaat.

• Meneer aard
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

Meneer aard

Porsche rulez!

geef is ook wat specs, wat voor een accu heb je? En wat is er dan fout gegaan bij het installeren van de software/ accu beetje onduidelijk.

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

• MaNdM
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19:48

MaNdM

1000-dingen-doekje

zo te horen is er iets mis met de ACPI regeling in windows want als je in de bios lang kan doorgaan en pas in windows de problemen krijgt....

Makkelijkste oplossing is denk ik om Windows even opnieuw erop te zetten ;)

To be determined...