HP E800 in compinatie met Digitus kvm switch

Pagina: 1
Acties:

• Romio
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-07 20:10
Ok hier het probleem. Ik heb een HP E800 server draaien met windows 2000 server (niet relevant) Ik heb de server verbonden met een Digitus kvm switch voor 4 pc's. Het probleem is dat hij niet door de post komt zonder dat ik op een toets druk. pc geeft dan aan dat hij geen toetsenbord kan vinden. Ik moet dan op enter drukken om een foutrapport te bekijken en escape om door te gaan. Vervolgens start de server gewoon door en is er niets aan de hand |:( . Ik heb overal in de bios gezocht maar ik kan nergens de optie ignore keyboard failure vinden. Is er een optie om dit te omzeilen?
Wordt er namelijk een beetje gek van om steeds te wachten en dan te realiseren dat er een aktie van mij moet komen terwijl de rest van de pc's gewoon door gaan met opstarten zonder interactie van mij.

Mijn speelgoed

Verwijderd

er is kans dat aleen windows 2000 server je toesten bord verkeerd pakt. kijk misschien in de instellingen van de toetsenbord in configuratiescherm verander de taal of iets anders.

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:48

Shuriken

Life is all about priorities

ik heb ook problemen bij een aantal moederborden. Bij mij helpt het toevoegen van een externe voeding op de switch. Ik weet niet of dit bij de Digitus mogelijk is.

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 February 2003 @ 09:54:
er is kans dat aleen windows 2000 server je toesten bord verkeerd pakt. kijk misschien in de instellingen van de toetsenbord in configuratiescherm verander de taal of iets anders.
lijkt me niet dat dat aan 2k ligt.

topicstarter. ik ga morgen wel ff op de e800`s op me werk kijken.

ik denk dat hij niks kan dedecteren

• Romio
Het probleem ligt ook niet aan windows 2000, in windows heb ik er geen problemen mee.
Op mijn kvm switch heb ik ook een externe voeding zitten.

Mijn speelgoed

• Romio
Schopje >:)

Mijn speelgoed

Verwijderd

Ben helaas ziek geworden, hoop dat ik er overmorgen tijd voor heb.

heb je de hp helpdesk al geprobeerd?

• Romio
ik krijg geen zinnig antwoord van de helpdesk, ze willen hem graag testen maar dan moet ik hem opsturen en daar heb ik geen zin in.

Mijn speelgoed

Pagina: 1