PIII 700E/750E slot 1????cb0(HCC)

Pagina: 1
Acties:

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-08 09:05
Ik wil al een tijdje een slot 1 PIII aanschaffen maar ik heb een paar problemen:

1) Zal ik de 700E of de 750E Mhz versie nemen, ik wil graag met een alpha @ ongeveer 1Ghz komen.

2) Waar kan ik die slot 1 versie vinden???
Ik kan nergens meer een winkel vinden waar ze een 700E of een 750E slot 1 versie hebben.
Ik ga ook naar de HCC, zouden ze daar een voor me hebben?

3) Ik moet een met die cb0 stepping hebben alleen waar kan ik dit bij de slot 1 procs vinden, waar staat het dus.

Je vraagt je mischien af waarom ik een slot 1 versie wil hebben en niet gewoon een converter kaartje(slocket) koop.
Nou dat komt omdat ik deze koeler wil en die is alleen voor slot 1.
Afbeeldingslocatie: http://www.oc-shop.nl/nl/images/hfcombo_Alpha-P3125S.jpg
:9~ :) :9~ :)

Greetz,
Animal_X

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Verwijderd

700... maar je kan beste fcpga nemen.. Die kan je beter overclocken dan een slot 1.

Dus als je een slot 1 mobo heb koop voor 20 piek een convertor..

700 @ 933 kan goed stabiel en over de 1000 ook geloof ik... Wel goed coolen dan

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-08 09:05
En dan vergat ik nog wat.

Ik las ook dat de boxed versies meestal betere yields hadden alleen is een slot 1 versie niet altijd boxed??
Welke moet ik dan nemen?
de TRAY versie?
de OEM versie?
of de BOXED versie?

???
* Animal_X is confused
:)

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Verwijderd

TRAY is BOXED, toch????

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05-12-2025
Nee, tray is duur woord voor oem.

• _mARCO_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-08 16:46

_mARCO_

Hier staat niks

TRAY = 10 of 12 processors op 1 laatje (de tray). Een TRAY-model proc is dus een kale processor van zo'n laatje.

BOXED = procs per stuk verpakt in witte doosjes. Inclusief HSF (yeah, right :) ), certificaat van echtheid (who cares), en last-but-not-least: een casebadge !!!

OEM-modellen zijn gewoon tray-ed exemplaren, lijkt mij.

Het verhaal dat boxed versies beter te overklokken zijn heeft een kern van waarheid. Boxed processors zijn de processors die midden uit de wafel komen. Silicium middenin de wafel is doorgaans van ietsjes hogere kwaliteit, dus de kans op succesvolle overklok-avonturen stijgt.

Persoonlijke tip: Neem gewoon een boxed exemplaar. Het scheelt maar een paar tientjes, maar je krijgt er wel een leuke videokaart-koeler bij, en een coole casebadge...... :)

mARCO

sigloos

Pagina: 1