"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
Verwijderd
700... maar je kan beste fcpga nemen.. Die kan je beter overclocken dan een slot 1.
Dus als je een slot 1 mobo heb koop voor 20 piek een convertor..
700 @ 933 kan goed stabiel en over de 1000 ook geloof ik... Wel goed coolen dan
Dus als je een slot 1 mobo heb koop voor 20 piek een convertor..
700 @ 933 kan goed stabiel en over de 1000 ook geloof ik... Wel goed coolen dan
En dan vergat ik nog wat.
Ik las ook dat de boxed versies meestal betere yields hadden alleen is een slot 1 versie niet altijd boxed??
Welke moet ik dan nemen?
de TRAY versie?
de OEM versie?
of de BOXED versie?
???
* Animal_X is confused
Ik las ook dat de boxed versies meestal betere yields hadden alleen is een slot 1 versie niet altijd boxed??
Welke moet ik dan nemen?
de TRAY versie?
de OEM versie?
of de BOXED versie?
???
* Animal_X is confused
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
TRAY = 10 of 12 processors op 1 laatje (de tray). Een TRAY-model proc is dus een kale processor van zo'n laatje.
BOXED = procs per stuk verpakt in witte doosjes. Inclusief HSF (yeah, right
), certificaat van echtheid (who cares), en last-but-not-least: een casebadge !!!
OEM-modellen zijn gewoon tray-ed exemplaren, lijkt mij.
Het verhaal dat boxed versies beter te overklokken zijn heeft een kern van waarheid. Boxed processors zijn de processors die midden uit de wafel komen. Silicium middenin de wafel is doorgaans van ietsjes hogere kwaliteit, dus de kans op succesvolle overklok-avonturen stijgt.
Persoonlijke tip: Neem gewoon een boxed exemplaar. Het scheelt maar een paar tientjes, maar je krijgt er wel een leuke videokaart-koeler bij, en een coole casebadge......
mARCO
BOXED = procs per stuk verpakt in witte doosjes. Inclusief HSF (yeah, right
OEM-modellen zijn gewoon tray-ed exemplaren, lijkt mij.
Het verhaal dat boxed versies beter te overklokken zijn heeft een kern van waarheid. Boxed processors zijn de processors die midden uit de wafel komen. Silicium middenin de wafel is doorgaans van ietsjes hogere kwaliteit, dus de kans op succesvolle overklok-avonturen stijgt.
Persoonlijke tip: Neem gewoon een boxed exemplaar. Het scheelt maar een paar tientjes, maar je krijgt er wel een leuke videokaart-koeler bij, en een coole casebadge......
mARCO
sigloos
Pagina: 1